تحقیق درباره راه اندازی شغل و درآمد تولیدی کفش

آرشیو

آخرین مطالب ارسالی

پربازدید ترین مطالب سایت

تحقیق درباره راه اندازی شغل و درآمد تولیدی کفش

تولیدی کفش

سرمایه لازم جهت راه اندازی کارگاه تولید کفش  15 میلیون تومان و درآمد ماهیانه 3 تا 4 میلیون تومان

راه اول

 

راه اولی که برایتان شرح می دهیم کلیات صنعتی تولید یک کفش می باشد و فقط جهت آشنایی کلی با سیر صنعتی تولید کفش است.


نواحی کلی و پایه ی یک کفش

یک کفش از قسمت های مختلفی همچون زیره ، رویه، پاشنه ها ، تخته کفش ،کفی قابل تعویض و لایه میانی تخته و کفی تشکیل شده است که اصلی ترین قسمت های هر کفش به حساب می آیند. البته یک کفش ممکن است قسمت هایی بیشتر از موارد ذکر شده داشته باشد که در گروه طراحی کفش قرار میگیرند نه قسمت های اصلی .


 


حال به تشریح این  قسمت ها می پردازیم


زیره کفش (sole): به قسمت پایینی کفش می گویند که در بردارنده تخته ، کفی و لایه ی میانی می باشد.


تخته کفش: این قسمت از کفش تماس مستقیم با زمین دارد که متناسب با هر کفشی ، نوع آن متفاوت می شود.


لایه ی میانی قسمت زیرین: این قسمت ، میان تخته و کفی کفش قرار می گیرد که وظیفه آن جذب شک می باشد. این قسمت رابطه ی مستقیمی با نوع کفش دارد. به کار بردن این ناحیه به تولید کننده بستگی دارد ، حتی می توان آن حذف نمود و وظیفه ی آن را به تخته کفش واگذار کرد.


کفی کفش: به پایین فضای داخلی یک کفش می گویند که با کف پا تماس دارد. کفی کفش را می توان قابل تعویض یا غیر قابل تعویض تولید کرد. کفی کفش برای راحتی ، سلامتی و موارد دیگر مانند کنترل بو ، رطوبت و ظاهر کفش ، به ساختمان یک کفش افزوده شده است.


پاشنه: در قسمت تحتانی یک کفش(عقب) پاشنه آن قرار میگیرد که معمولا جنس آن با تخته کفش همسان است و هدف آن می تواند بلند قد نشان دادن فرد باشد. یا مسطح نمودن آن برای راحتی و کار های عملی پا (مانند رقص یا پیاده روی) .


رویه : رویه ی یک کفش قسمت های بالایی یک کفش است که پا را در کفش نگاه می دارد . به دلیل دید مستقیم ،طراحی و دیزاین روی این ناحیه با نوع کفش رابطه دارد. رویه ی یک کفش ماهیت یک کفش را نمایان می کند و با دادن طرح های رویه ، به جذابیت آن کمک می کند. ساقه ی یک کفش در قسمت بندی اصولی یک کفش ، جزیی از رویه به حساب می آید.


 


پروسه تولید کفش

تولید یک کفش از چهار مرحله در قالب یک مسیر پیشرفته پیروی می کند که عبارت است از برش اجزا ، قسمت ماشینکاری (دوخت و ..) ، ساخت و شکل دهی اجزا و تکمیل اجزا (سرهم کردن) و محفظه کفش. برای روشن تر شدن این مراحل آن ها را تک به تک شرح داده ایم.


 


قسمت برش کفش:

در این مرحله ، قطعات و اجزا رویه کفش با لوازم مخصوص (کاتر ، چاقوی مخصوص و ..) ساخته می شود که می توان به آن شکل های مورد نیاز را داد. این کار احتیاج به مهارت بالایی دارد که متحمل پرت زیادی نشود.  البته رویه ی یک کفش انواع مختلفی دارد که ما شکل ساده آن که در کفش هایی با رویه ی ساده  مورد استفاده قرار می گیرد را بازگو گردیم.


 


قسمت ماشینی تولید کفش :

در این مرحله از تولید، قطعات جزیی توسط دستگاه های حرفه ای مرتبط جهت تکمیل رویه  با هم دوخته می شوند . اول روی یک دستگاه تخت به هم وصل می شوند و سپس از فرم صاف خود به وسیله دستگاه  ، به حالت سه بعدی تغییر می یابند و سوراخ بندها طبق سفارش ، به ترتیب روی آن ایجاد می گرددو


سرهم کردن:


در این قسمت اجزا ساخته شده توسط یک قالب ، به شکل پا در می آید. اجزا مربوط روی قالب سوار شده و طی چندین عملیات به هم متصل می گردند.


قسمت تکمیل

در این قسمت متناسب با نوع کفش ، اضافات هرس می شوند و برای دادن جذابیت ،  رنگآمیزی ،واکس و پولیش می شوند


 


تولید کفش ( چرم مردانه )

تولید کفش به صورت جزیی تر و بومی تر ارایه شده.این نمونه راهیست که برای تولیدات نیمه صنعتی کفش های چرمی استفاده می گردد و بیشتر نگاهی تجربی به سیر تولید دارد. در این قسمت سیر تولید کفش ( چرم مردانه) به صورت ساده تری تشریح شده است .


 


نواحی جزیی تر

(موارد  زیر نسبت به راه بالا جزیی تر و متناسب با نمونه می باشد)


رویه

تخت بیرونی

کفی

نوار مغزی: باریکهٔ چرمی نوارمانند که میان زیره و رویهٔ کفش دوخته می‌شود.

لایه میانه:  میان کف و زیره کفش چسبانده می‌شود.

پاشنه

 زیرپاشنه‌ها

 زیرپاشنه‌های گتر

ساق‌پوش

مراحل تولید یک نوع از کفش  (چرم مردانه)


مراحل تولید کفش تمام چرم مردانه شامل سه قسمت اصلی تولید پس لایی ( رویه )، تولید قطعات زیرین و مونتاژ نهایی می باشد که شرح مراحل تولید در ادامه ارایه می گردد.


برش اوله چرم رویه کفش: چرمهای مصرفی در  سردست و لبه ها دارای یکنواختی بوده و برای استفاده در رویه کفش مناسب نمی باشد، برش اولیه توسط کاتردستی برای حذف زواید چرم انجام می گیرد.


برش قطعات رویه : برش قطعات رویه توسط فردی ماهر ، زبردست و با تجربه بوسیله پرس هیدرولیک و شابلونهای برش انجام می گیر. این شابلونها تیغه ای و دو طرفه هستند و با معکوس کردن شابلونها قطعات لازم برای لنگه مخالف کفش برش می خورد.


shoe-production3


 اشبالت: چرم طبیعی دارای نا همگونی هایی در  سطح خود می باشد که برای استفاده در تولید کفش باید سطح آن هموار گردد . به همین خاطر توسط ماشین اشپالت عمل مسطح سازی انجام می گیرد.


لویس : باید لبه های چرم  و در نقاطی که  روی آن دوخت و دوز انجام میگیرد نازک تر شود. این عمل توسط ماشین لویس انجام می گیرد.


 چسب زنی و لب تا ( چکش زنی ) قسمت هایی که روی آنها قرار است  دوخته شود پس از لویس کاری توسط چسب روی هم قرار گرفته توسط چکش زنی محکم می شود . این امر جهت سهولت و بالا رفتن دقت دوخت ،انجام می گیرد.


تولید کفش


دوخت : عمل دوخت قطعات با ماشین دوخت کف تخت و کفگرد انجام می شود.


عملیات تکمیلی : در صورت احتیاج دوخت، منگنه زنی و یا سوراخکاری تزئینی روی کفش در این مرحله انجام خواهد شد.


 برش اولیه چرم سنگین : این برش جهت حذف نقاط غیر قابل استفاده در قطعات کفی و پاشنه انجام می شود.


برش قطعات یرین: این قطعات (شامل کفی، پاشنه و زیره کفش ) توسط پرسور  و شابلونهای تیغه ای برش داده می شوند.


تولید کفش


اشپالت : دوباره عمل اشپالت برای همسطح شدن  قطعات برش خورده مورد استفاده قرار میگیرد .


تهیه پاشنه : معمولاً پاشنه با توجه کوچکی قطعه از قسمتهای دورریز زیره کفش تهیه می گردد.


کارکشی: کارکشی عبارت کشیدن پس لایی و کفی روی قالب کفش و ثابت کردن آن توسط میخ و چسب می باشد.


میخ کشی: پس از خشک شدن چسب و ثابت شدن پس لایی و کفی روی قالب میخها کشیده می شود.


سمباده کف: محل اتصال زیره کفی و پس لایی نایکنواخت می باشد که توسط ماشین سمباده صاف می گردد.


پرسازی و زیره چسبانی: با پرکردن حفره و برآمدگی های موجود در محل اتصال زیره به رویه، زیره کفش توسط چسب به رویه می چسبد مواد پرکننده معمولاً شامل خرده چرم، خاک اره و چسب می باشد .


 در قسمت قوس پا و پاشنه یک قطعه چوبی یا فلزی تحت عنوان پل قرار می گیرد.


برش شیار: در این مرحله عمل برش شیار دوخت زیره به رویه روی زیره به عمق نصف ضخامت زیره انجام می گیرد. ضمناً اضافات زیره نیز حذف می گردد.


 قالب گیری و لبه برگردان شیار: در این مرحله ابتدا لبه شیار توسط ماشین مخصوص برگردانده می شود سپس قالب در می آید.


دوخت رویه به زیره: دوخت زیره به رویه توسط ماشین دوخت مخصوص انجام می گیرد.


لبه برگردان شیار: بعد از قرار گرفتن دوخت درون شیار و پس از چسب زنی شیار لبه شیار مجدداً به حالت اول برگردانده شده این عمل باعث حفظ نخ دوخت و عدم صدمه دیدن اتصال رویه به زیره خواهد گردید.


سمباده کناره زیره: توسط ماشین سمباده زن کناره زیره بعد از برش دستی پرداخت و شکل دهی می گردد.


 نصب پاشنه: پاشنه های برش خورده توسط میخ نصب می گردد.


سمباده اولیه پاشنه: برای فرم دهی عمل سمباده زنی پاشنه انجام می گیرد.


 پرداخت نهایی: در این مرحله کناره پاشنه و زیره توسط سمباده نرم پرداخت می شود.


آموزش نحوه تولید کفش


 


واکس زنی و عملیات تکمیلی: در این مرحله عمل فرم دهی لبه های زیره و واکس رویه کفش انجام می گیرد.


نصب کُلچه: در قسمت پاشنه از طرف داخل کفش یک قطعه چرم استری به نام ” کلچه ” قرار می گیرد.


کنترل و جفت کردن کفش : پس از انجام کنترل نهایی و رفع عیوب کفشها جفت شده برای بسته بندی آماده می گردند.


 

بسته بندی کفشهای تولیدی ابتدا در یک کیسه پلاستیکی و سپس در جعبه مقوایی مخصوص کفش قرار گرفته نهایتاً هر ۱۲ عدد از جعبه های کفش تولیدی کنار هم قرار گرفته توسط تسمه بسته بندی نهایی انجام می گیرد.

منابع بیشتر

 

  1. 1 سپتامبر 2014 ... تبلیغات و معرفی کار و شغل شما ... RE: راه اندازی کارگاه تولید کفش ... 1-کارگاه تولید کفش صنعتیه که مثل  خیلی از صنایع دیگه عده ای توش ...

  2. 27 ژانويه 2010 ... کسی که حرفه و شغلی دارد و در آن تجربه کسب کرده، سخت می‌تواند به شغل دیگری مشغول شود آن هم وقتی شغلدیگر، ... با عشق هم به مردم کفش می‌فروشید یا برایشان کفش تولید می‌کنید. ... معمولا افرادی که درآمد مناسبی داشته باشند.

  3. آموزش کسب درآمد از ۴۰۰ شغل و کار پر درآمد ، شغل جدید برای کار جویان , شغل های خوب با ... کایاک(نوعی قایق) – کفش کار و  ایمنی – نمایشگر علایم الکترونیکی – غلات ...

  4. آموزش راه اندازی تولیدی و تولید کفش - گروه روچی

    rochi.ir/%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%81%D8%B4/

    10 ژانويه 2016 ... شاید افراد زیادی به فکر ایجاد تولیدی کفش باشند ولی در این مورد اطلاعات کافی نداشته و این فعالیت را به خوبی  نمیشناسند ما در این قسمت سعی می ...

  5. معایب و مشکلات تحصیل در خارج از کشور - 26 شغل و سرمایه گذاری سود آور از 1 میلیون تا 500 میلیون تومان - **معرفی شغل ها و طرح های سرمایه ... متوسط درامد سال دوم به بعد:3 میلیون تومان .... سرمایه مورد نیاز:-----یک کارگاه کوچک+وسایل تولید کفش.

  6. 8 فوریه 2016 ... صفحه اصلی ایده‌های تجارت و کسب درآمد سرمایه اولیه برای تولید محصولات ... از این رو اگر به دنبال ایجاد یک فرصت شغلی برای خودتان هستید بد نیست ... داشت و لازم نیست علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری صرفا به تولید کفش، یا کیف‌های ...

  7. تولید کفش بچه گانه کارگاه تولید | مديريت موفقيت

    simple-mba.ir/%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%A8%DA%86%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF/

    18 ژوئن 2016 ... یک فرد یا باصطلاح اوستا کار وارد هفته ای از 700 تا 1200 میتواند درآمد داشته باشد. ایشان از همین شغل یعنیتولیدی کفش دخترانه توانسته خانه چند ...

  8. هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای بازار...

    www.khoshfekri.com/4523/%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%85/

    2 فوریه 2014 ... محصولات و تولیدات جدید را به طلا فروشی ها بفروشید، از آن ها سفارشات جدید بگیرید (آن ..... مثلا با یه چرخ خیاطی میشه از تولیدیهای کیف و کفش و… .... من ودوستم با چهل میلیون سرمایه چندین ماهه دنبال ایجاد یه شغل پر درامد میگردیم تا ...

  9. -شرط اول پیروزی در همه شغل ها تبلیغات فراوان و برخورد خوب و با احترام با مشتری است. -برای سود ده شدن هر شغل حداقل 1 سال زمان مورد نیاز است.گاهی برای یک شغل بیش ...

  10. اموزش کسب درآمد ۴۰۰ شغل بصورت ویدیویی آشنایی با خط تولید 400 محصول - اورجینال ... کایاک(نوعی قایق) – کفش کار و ایمنی – نمایشگر علایم الکترونیکی –  غلات ...

  11.  

    1. اموزش کسب درآمد ۴۰۰ شغل بصورت ویدیویی آشنایی با خط تولید 400 محصول - اورجینال ... کایاک(نوعی قایق) – کفش کار و ایمنی – نمایشگر علایم الکترونیکی –  غلات ...

    2. درامد مغازه کفش فروشی - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز

      kar7.rozblog.com/post/24/%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%BA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C.html

      8 ژانويه 2017 ... زنانه مردانه بودن مهم نیست ش,درامد مغازه کفش فروشی,آموزش های لازم کسب و کار. ... تبریز بهترین تولیدی کفشهست تهرانم هستن ولی اگه پایین شهرید باید این کار .... برای حل مشکل بیکاری باید سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود.

    3. در صورت اجرایی شدن پروژه ام می توانم بدون مصرف انرژی برق تولید كرده و بجای لوله های ۵۰ اینچی .... هزار تومان، ماه پنجم ۳ میلیون و پانصد هزار تومان، ماه ششم ۵ میلیون و الان ماهی ۲۵ میلیون تومان در آمد دارم. ..... مسابقه جالب دویدن مردان با کفش پاشنه  بلند!

    4. پر درآمد ترین شغل های ایران - فردا

      www.fardanews.com/fa/news/206068/%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

      18 ژوئن 2012 ... تقریبا چند سالی از اینکه شغل وکالت – به شکل تخصصی در زمینه طلاق – تبدیل به یکی از حرفه ...... درباره کارای تولیدی بر درامد هم اطلاعات بدید.

    5. شغل شریف کفاشی :: معرفی مشاغل مختلف

      mashaghel.blog.ir/1393/09/26/%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81-%DA%A9%D9%81%D8%A7%D8%B4%DB%8C

      17 دسامبر 2014 ... مقدمه: در مورد تاریخچهء این شغل باید بگوییم که قدمت آن به هزاران سال قبل ... محاسبات درآمد یک ماه: - روزانه 35 جفت پستی کفش مردانه تولید میکنیم.

    6. شغل های زیر، بهترین شغل ها از لحاظ درآمد و با کمترین سرمایه هستندفقط با کمی تلاش و کوشش در آموختن آنها و با صبر ... 6-تولید و ساخت مبل و صندلی((چوبی و  فلزی)).

    7. با سرمایه ی کم چه شغلی بزنم که در آمد مناسبی داشته باشه ...

      forum.persiantools.com/threads/%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DB%8C-%DA%A9%D9%85-%DA%86%D9%87-%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D9%86%D9%85-%DA%A9%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B4%D9%87-%D8%9F.230570/

      ... ی یک مغازه هستم ولی سرمایه ی زیادی ندارم برای کار و میخوام یه شغلی بزنم که زیاد سرمایه نخواد واسه اول کار ولی حد اقل در آمد... 40 % کیف و کفش و پوشاک ... خريد وسائل مورد نياز ( وسائل و دستگاه هاي توليد يا يخچال و نگه دارنده ها )

    8. شغلی پر درآمد بدون پرداخت مالیات!

      article.tebyan.net/304677/%D8%B4%D8%BA%D9%84%DB%8C-%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%AF%D9%88%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-

      20 سپتامبر 2015 ... مالیات های سنگین و کرایه بالای مغازه ها ، دست فروشی را به شغلی پردرآمدتر از مغازه ... تنها اجازه دارند که محصولات تولیدی خود را در یک روز به فروش برسانند ... کیف و کفش، لوازم خانگی و تزئینی در بازار دست فروش ها قابل مشاهده است.

    9. کسب و کار با سرمایه کوچک – پولساز .نت آموزش جامع کسب درآمد از ...

      poolsaz.net/%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%A7-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%A9%D9%88%DA%86%DA%A9/

      27 نوامبر 2011 ... ولی نمی شود یک کارگاه تولیدی زد. ... من می خواهم تولید کنم. ..... سلام باسپاس از اموزشهای متفکرانه شما منشغل فنی دارم و میخام از ابتدا وارد دنیای ..... راه اندازی کنم و تولیدات کیف چرمی و کمربند و کفش و از این قبیل بزنم، البته در آمد آن ...

    10. درآمد ماهانه 5000000 تومانی با تولید جوراب/با آموزشهای من بیش از...

      simayemahvelat.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-5000000-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%A8%D8%A7/2015/12/23/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

      23 دسامبر 2015 ... یک جوان مه ولاتی با قدم نهادن در عرصه تولید جوراب نه تنها درآمد خود را افزایش داده و برای 5 نفر شغل ایجاد  کرده بلکه این حرفه را به علاقمندانی از سراسر ...

    11.  

      1. شغل های زیر، بهترین شغل ها از لحاظ درآمد و با کمترین سرمایه هستندفقط با کمی تلاش و کوشش در آموختن آنها و با صبر ... 6-تولید و ساخت مبل و صندلی((چوبی و  فلزی)).

      2. راز موفقیت کسب و کارهای کوچک - بیتوته

        www.beytoote.com/psychology/zendegi-behtar/secret2-successful-small.html

        راز موفقیت کسب و کارهای کوچک فرصت‌های شغلی,كسب و كارهای كوچك پرسود ... شما می‌توانید روزانه بیش از 100 هزار توماندرآمد داشته باشید، به‌خصوص اگر محل كارتان ... شما می‌توانید كارگاه تولید جوراب زنانه راه بیندازید كه همیشه بازار خودش را دارد. .... لباس و کیف و کفش · دکوراسیون و چیدمان · مد و مدگرایی · طلا و جواهرات · اخبار مد و  ستاره ها.

      3. معرفی شغل طراح مد و لباس - مسیر ایرانی

        iranianpath.com/jobs/Fashion-Designer/%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B4%D8%B1%D8%AD-%D9%88%D8%B8%D8%A7%DB%8C%D9%812400.html

        طراحی مد، هنر استفاده از طراحی و زیبایی شناسی در تولید پوشاک، کیف،کفش و ... لازم و نحوه ورود به شغل، بازارکار و فرصتشغلی، میزان درآمد طراح مد و لباس و برخی از ...

      4. درآمد ماهانه 5000000 تومانی با تولید جوراب/با آموزشهای من بیش از...

        simayemahvelat.ir/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86%D9%87-5000000-%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D8%AC%D9%88%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%A8%D8%A7/2015/12/23/%D8%A7%D8%AE%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/

        23 دسامبر 2015 ... یک جوان مه ولاتی با قدم نهادن در عرصه تولید جوراب نه تنها درآمد خود را افزایش داده و برای 5 نفر شغل ایجاد  کرده بلکه این حرفه را به علاقمندانی از سراسر ...

      5. درباره استخدام طراح مد و لباس و درآمد این شغل چه می دانید؟ -...

        info.donyayekar.ir/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D9%85%D8%AF-%D9%88-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF/

        22 جولای 2015 ... انواع شرکت های طراحی، تولید و عرضه پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات و... از مکانهای استخدام طراح مد و لباس به شمار می روند.

      6. 30 آوريل 2016 ... این کشور توانسته با حمایت‌های خود بویژه از تولیدات کفش و کیف‌های ... شغل را درگیر خود می کند این است که آیا مشاغل خانگی، درآمد خوبی دارد یا نه؟

      7. آیا میدانید با ساده ترین روش ها میتوانید یک کار تولیدی پر در آمد داشته باشید! ... کایاک(نوعی قایق) – کفش کار و ایمنی – نمایشگر علایم  الکترونیکی – غلات حجیم ...

      8. تجارت سود آور بدون نیاز به حتی 1 ریال سرمایه اولیهکسب درآمد در منزل با استفاده ... مـــاشین ســـازی آرام - آرامـــکو Aram Machinery – AramCo تولید فیلتر هوا - شغلی.

      9. 18 سپتامبر 2016 ... برای راه اندازی یک کسب و کار کفش حتما به یک مغازه نیاز خواهید داشت که این ... مناسب توانایی در آمد زایی به اندازه ی کافی از طریق این کسب و کار را ندارند . ... نداشته باشید بعید ست که به موفقیت چشمگیری در این شغل به دست آورید ... و قرار دادن آن ها در کفش های تولیدی خود این کفش ها را با عنوان کفش های با ماسازور ...

      10. شغل پر درامد این خانم چه فرقی با تن فروشی دارد؟ +عکس - نیک صالحی

        www.niksalehi.com/newspaper/%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-%DA%86%D9%87-%D9%81%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%AA%D9%86-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4.html

        بسياري از افراد وي را&quot تن فروش&quot نام نهاده اند و این کار او را نوعی تن فروشی میدانند و از او بخاطر اين مسئله انتقاد کرده اند، اما او تاکيد ميکند که شغل او  هيچ ...

      11.  

        1. فریبندگی کفش های چینی تهدیدی برای صنعت تولید کفش های دست دوز

          mashhad.irib.ir/-/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D8%B3%D8%AA-%D8%AF%D9%88%D8%B2

          4 ژانويه 2014 ... وی همچنین نبود درآمد کافی و عدم استقبال از تولید کفش داخلی و همچنین عدم ... ذیربط و ورود آزادانه کفش‌ های وارداتی را از دلائل نابودی این شغل دانست.

        2. درآمد مشاغل خانگی چقدر است؟ - هشت صبح

          8sobh.ir/fa/news/84336/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D8%BA%D9%84-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

          21 آگوست 2015 ... بی‌تردید اولین سوالی که ذهن افراد متقاضی این شغل را درگیر خود می کند این ... این کشور توانسته با حمایت‌های خود بویژه از تولیدات کفش و کیف‌های ...

        3. 2- بوتیک (کیف و کفش، یا لباس) 3- لوازم هدیه ... یه چیز دیگه هم که هست بوتیک یه شغلی هست که سودش تقریباً فصلیه . مثلاً دم عید و آخرای .... یک کار خوب هم که میتونه درآمد خوبی داشته باشه تولیدی لباس هست . شما اگه بتونید مجوز ...

        4. روستای تولید کننده کفش در فراهان نیازمند حمایت/ هدررفت آب شرب ...

          farahankhabar.ir/topnews/3756-%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA/-%D9%87%D8%AF%D8%B1%D8%B1%D9%81%D8%AA-70-%D8%AF%D8%B1%D8%B5%D8%AF%DB%8C-%D8%A2%D8%A8-%D8%B4%D8%B1%D8%A8.html

          13 جولای 2016 ... فشکی با اشاره به تولید کفش در فشک افزود: این حرفه شغل اجداد مردمان روستا ... وی بیان کرد: کمبود آب قنات روستا و نبود درآمد کافی از کشاورزی از ...

        5. درآمد کفش فروشی - لینک گردی

          farsibuzz.ir/news/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C

          درآمد عالی از فروش کیف و کفش و لباس ترک تهیه وتوزیع پوشاک زنانه *مردانه*بچه گانه*ترکیه ... ... تحقیق در باره شغل کفش فروشی تحقیق در باره شغل کفش ... آموزش کسب درآمد از اینترنت ... پیش نیاز:-----دوره تولید کفش در فنی. متوسط درامد سال ...

        6. 6 دسامبر 2016 ... ... میلیون جفت کفش در کشور تولید و از صادرات آن ۱۲۰ میلیون دلار درآمد داریم. ... کیف و کفش برگزار شود تا جوانان با این شغل بیشتر آشنا شوند.

        7. درآمد ۱۲۰ میلیون دلاری کشور از صادرات کیف و کفش/ سرمایه گذاری ...

          www.yjc.ir/fa/news/5887332/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%DB%B1%DB%B2%DB%B0-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%84%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%DB%8C%D9%81-%D9%88-%DA%A9%D9%81%D8%B4-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%DA%86%D8%B1%D9%85-%D8%A8%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

          6 دسامبر 2016 ... ... میلیون جفت کفش در کشور تولید و از صادرات آن ۱۲۰ میلیون دلار درآمد داریم. ... کیف و کفش برگزار شود تا جوانان با این شغل بیشتر آشنا شوند.

        8. درآمد 15 میلیونی شغل‌های عیدانه! - فرادید

          faradeed.ir/fa/news/12714/%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-15-%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%B4%D8%BA%D9%84%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

          28 فوریه 2016 ... درآمد 1 تا 15 میلیونی بساط عیدانه. درآمدهای میلیونی از شغل های چندروزه. کالای موجود در بازار شلوغ و پررفت و آمد فقط به کیف، کفش و پوشاک خلاصه نمی شود، بلکه دست فروشان به عنوان نماینده های تمام مشاغل ..... طراحی و تولید: ایران سامانه.

        9. 26 سپتامبر 2011 ... تولید کنندگان قفل. کاشی سازی و سرامیک سازی. تولید کفش (کفاشی )وپستائی سازی. ساخت وتولید انواع مخازن.  موزائیک سازی – بلوک سازی.

        10. شغل جدید برای جوانان جویای کار ، با فرآیند و نحوه تولید و ساخت 400 نوع محصول ، آموزش مشاغل تولیدی پردرآمد (new) * آموزش کسب درآمد از ۴۰۰ شغل و کار پردرآمد ...

موضوع: تحقیق درباره کار,

نویسنده:

تاریخ: شنبه 02 بهمن 1395 ساعت: 19:54

نظرات(0)

تعداد بازديد : 4204

به این پست رای دهید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

تبلیغات

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 174
کل نظرات : 9
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 7
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 171
بازدید دیروز : 349
ورودی امروز گوگل : 2
ورودی گوگل دیروز : 35
آي پي امروز : 82
آي پي ديروز : 131
بازدید هفته : 1,439
بازدید ماه : 5,152
بازدید سال : 55,934
بازدید کلی : 1,265,799
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.189.31.109
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : جمعه 28 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

مطالب پیشنهادی