تحقیق درباره چگونه خلبان یک جنگنده شویم

آرشیو

آخرین مطالب ارسالی

پربازدید ترین مطالب سایت

تحقیق درباره چگونه خلبان یک جنگنده شویم

خلبان جنگنده

خيلي از جوانان ايراني آرزو دارند كه روزي بتوانند خلبان (جنگنده) شوند.

ارتــش جمهوري اسلامي ايران هر ســـاله به­منظور گزينش و جذب نيروهاي  خود اعم از زميني، هوايي، پدافند و دريايي اقدام به برگزاري آزمون مي­كند.  براي ورود به دانشگاه هوايي شهيد ستاري و خلبان شدن نيز بايد از طريق همين آزمون اقدام كرد.

براي ثبت نام در اين آزمون كه در ارديبهشت انجام مي­شود بايد از اواخر بهمن تا اواسط اسفند در محل­هايي كه از طرف هيئت گزينش ارتش مشخص مي­شود حضور يافت و اقدام به ثبت نام كرد.

بعد از شركت و قبولي در آزمون، طبق ليست اعلام شده بايد جهت پشت سر گذاشتن مراحل علمي گزينش در تاريخ مشخص شده به مركز گزينش ارتش در ميدان حر تهران مراجعه نمود.



 

مراحل گزينش :

الف) آزمايش پزشكي عمومي (براي همه رشته­ها):

اين آزمايش پزشكي اولين مرحله گزينش بعد از قبولي در آزمون علمي است و براي تمامي رشته­ها مي­باشد. اين مرحله توسط 9 پزشك بايد تأييد شود. در اين مرحله هر يك از 

پزشك­ها مي­توانند به­طور كلي داوطلب را مردود كنند.

موارد مورد معاينه كه بايد مُهر آنهــــا در برگه داوطلب باشد عبارتند از:

چشم پزشك:

1-     تشخيص كور رنگي با استفاده از يك تصوير با رنگ­هاي مختلف كه بايد عدد وسط آن را تشخيص داد.

2- ديد چشم (علايم چپ، راست، بالا، پايين(

 قلب و عروق

گوش حلق و بيني.

اعصاب و روان: بايد بالا تنه لخت باشد دو دست را صاف و رو به جلو نگه داشته و چشم را بست حالا دكتر چند سوال معمولي مي پرسد مثل : اسفند را برعكس بگو ، اگر در اين حالت دستان شـمـــا بلرزد براحتي شما را رد مي­كنند و نمي­توانيد مراحل را ادامه دهيد.

مغز و اعصا: نگاه كردن به انگشت دكتر در حالي­كه در جلوي صورت شما قرار مي­گيرد و به جهات مختلف حركت داده مي­شود. ايستادن روي يك پا براي چند لحظه، نگه داشتن

 دست­ها رو به جلو و راه رفتن در  يك خط براي چند قدم به طوريكه پاها جلوي هم قرار بگيرد.

 ارولوژي: اين مرحله همزمان با پوست و ارتوپدي در يك ســـالن انجام مي­شود . با وارد شدن در سالن بايد تمام لباس­هاي خود را در بياوريد و در يك صف در كنار ديوار بايستيد تا پزشكان شمــا را معاينه كنند . دكتر ارولوژ بايد آلت تناسلي را معاينه كند تا كساني را كه خود ارضايي مي­كنند مردود كند.

ارتوپد: اشخاصي كه خيلي لاغر يا چاق هستد، پاهاي پرانتزي داشته و يا هر گونه مشكل در بدن دارند (جاي چاقو ، خالكوبي ، جاي عمل جراحي و . . .) به­راحتي مردود مي­شوند.

 پوست

  دهان و دندان: در اين مرحله اگر چند دندان خراب داشته باشيد اشكالي ندارد ولي براي خلباني وضعيت فرق مي­كند كه به موقع توضيح داده خواهد شد.

آزمايش خون و ادرار: اين مرحله، آخرين مرحله آزمايش پزشكي است و كساني به اين مرحله مي­رسند كه 10 مرحله فوق را با موفقيت كامل پست سر گذاشته باشند.



 

ب) تست ورزش براي همه رشته­ها:

تست ورزش، اولين مرحله بعد از قبولي در مراحل پزشكي است كه شامل دوي 800 متر در كمتر از سه دقيقه و 10 مرتبه بارفيكس است . البته موارد ذكر شده نمره كامل است و اگر كسي نتواند اين مراحل را به خوبي بگذارند مثلاً اگر دوي آن بيش از سه دقيقه شد و نتوانست 10 بار بارفيكس انجام دهد، به او نمره كامل داده نمي­شود. در ضمن اين مرحله مردودي ندارد. تنها جايي كه داوطلب به طور كامل مردود مي­شود، "تست پزشكي" است ولي براي شركت در تست­هاي تخصصي خلباني شكاري و بالگرد بايد در مراحلي كه نمره دارد مثل ورزش نمره بالا كسب كرد.

 

ج) آزمون كتبي و مصاحبه عقيدتي سياسي(براي همه رشته­ها)

بعد از ورزش نوبت به يك آزمون كتبي عقيدن سياسي است كه شامل سوالات مذهبي و ديني است. همچنين مصاحبه عقيدتي سياسي نيز انجام خواهد شد.

 

د) حفاظت اطلاعات (براي همه رشته­ها)

در اين مرحله بايد يك پرسشنامه 20 صفحه­اي را بطور كامل و جامع پر كرد كه شامل اطلاعات خود فرد و خانواده درجه يك اوست .بعد از تكميل پرسشنامه مصاحبه آغاز مي­شود و مثلاً از شما مي­پرسند انگيزه شمــا از آمدن به اين رشته چيست ؟؟ يا اطلاعات سياسي و تحليل جامعه يا اگر در خانواده درجه اول (پدر، مادر، خواهر، برادر، پدربزرگ، مادربزرگ، 

خاله، عمو، دايي، عمه) سفر خارج از كشور داشتند و سابقه كيفري يا هر گونه مشكل ديگر  بايد به صورت كامل توضيح داد.

در اين مرحله تمـــــــــامي مراحل آزمون (به­جز خلباني شكاري و بالگرد) تمام شده اســــــــت.

داوطلباني كه مي­خواهند رشته خلباني را انتخاب كنند بايد متظر بمانند تا نمراتشان كه در مراحل حفاظت اطلاعات، عقيدتي سياسي و ورزش كسب كرده­اند اعلام شود تا مشخص شود آيا مجاز به انتخاب رشته خلباني هستند يا خير. البته لازم به ذكر است نمرات به داوطلب اعلام نمي­شود بلكه فقط مجاز بودن يا نبودن آن اعلام مي­شود.

كساني كه مجاز به انتخايت رشته خلباني شده­اند بايد همراه با نمايندگان نيروهاي هوايي به بيمارستان بعثت بروند تا آزمايش­هاي تخصصي انجام شود. اين آزمايش­ها به شرح ذيل است:

-1 دندان: اولين مرحله و يكي از مراحل مهم است به­طوريكه بعد از اين مرحله، معمولاً داوطلبان به يك سوم كاهش مي يابند . در اين مرحله حتي اگه يك دندان خراب يا پركرده داشته باشيد مردود مي­شويد. البته يك خرابي بسيار ريز  بستگي به نظر  پزشك دارد.

-2 اعصاب و روان : بايد بالا تنه لخت باشد دو دست را صاف و رو به جلو نگه داشته و چشم را بسته . حال پزشك چند سوال معمولي مي پرسد مثل همان روز اول ولي باحساسيت و سختگيري بيشتر.

3 -چشم : حتما بايد ديد هر دو چشم 10 از 10 باشد. تعيين ديد نيز با استفاده از دستگاه انجام مي­شود. درون اين دستگاه از A تا H نوشته شده است و جلوي هر كدام از اين حروف از 1 تا 6 قرار دارد هر حرفي را كه دكتر گفت شما بايد بگوييد كدام يك از اعداد نوشته شده در جلوي آن حرف برجسته است البته تشخيص اين برجستگي بين 6 گزينه كار ساده­اي نيست و خيلي از داوطلبان نمي­توانند اين مرحله را پشت سر بگذارند و مردود مي­شوند.

همچنين در اين مرحله قطره­اي در چشم ريخته ­شده و بعد از پنج دقيقه چشم توسط چشم پزشكي معاينه مي­شود.

- 6 شنوايي سنجي: در يك اتاق تاريك بايد صداها و جهات آن را تشخيص دهيد.

-7  گوش، حلق، بيني

 -8 ارتوپدي:مراحل ارتوپدي، پوست، نورولوژ و جراح ارولوژي پست سر هم و در حالتي كه تمام بدن بايد لخت باشد انجام مي شود (البته در اين مرحله با شورت) كساني كه لاغر يا چاق بوده و يا حالتي در بدن آنها وجود دارد و مشكل خاصي مثل برآمدگي سينه يا هر مشكل ديگر داشته باشند مردود مي­شوند.

-9  پوست

 -10 نورولوژي

-11 اورولوژي: در اين مرحله تمام بدن بايد لخت باشد تا پزشك بتواند آلت و مقعد داوطلب را معانيه كند .

12 -اسپيرومتري : همان تست تنفس است كه با استفاده از دستگاه انجام شده و حجم تنفسي داوطلب محاسبه مي­شود.

13- نوار مغز

14- نوار قلب

15- سي تي اسكن از سر

16- آزمايش خون

17- پزشك داخلي : با در دست داشتن تست اسپيرومتري ، نوار قلب و مغز و جواب آزمايش خون بايد به پزشك داخلي مراجعه كرد تا پزشك داخلي آزمايش­ها را توسط پزشكان متخصص تأييد كند.

بعد از تأئيد نهايي كار به اتمام مي­رسد و بايد منتظر جواب نهايي ماند كه بستگي به ظرفيت دارد. يعني با قبولي در مراحل مختلف و با اين­كه فرد صلاحيت ورود به دانشگاه خلباني را دارد ولي اگر ظرفيت پر شده باشد مجبور مي شود در رشته­هاي ديگر مثل ناوبري (كمك خلبان) يا مراقبت پرواز تحصيل كند.

امـــــــــــــــــــا بعد از قبول شدن نهايي  . . .



از آنجايي كه تمامي داوطلبان ورود به دانشگاه­هاي افسري بايد دوره آزموشي نظامي را بگذرانند و بعد از آن شروع به تحصيل كنند، قبول شدگان نهايي در محلي كه از طريق مراجع مربوطه اطلاع داده مي­شود براي گذراندن اين دوره اقدام مي­كنند.

اين دوره نظامي شرايط خاص خودش را دارد و فرد داوطلب زندگي در شرايط سخت را به مدت دو ماه تجربه مي­كند. بعد از اتمام دوره نيز، داوطلبين در محضر فرمانده مظم كل قوا و قرآن كريم سوگند يا كرده و سردوشي مي­گيرند.

دوره رزم مقدماتي در نيروي هوايي با حضور دانشجويان هر چهار دانشگاه ارتش و تحت نظارت مستقيم ستاد ارتش جمهوري اسلامي ايران به مدت 12 هفته يعني سه ماه طول مي­كشد  كه دو ماه از آن در مركز آموزش تكاور نيروي زميني ارتش و يك ماه آخر كه فقط تمرين مراسم سردوشي مي­باشد، دانشجويان در دانشگاه­هاي مربوط به خودشان مستقر خواهند بود. پس از دريافت سردوشي نيز تحصيل در دانشگاه هوايي شهيد ستاري آغاز

 مي­شود.

اين دانشگاه در سال 1368 به همت امير سرلشكر خلبان شهيد منصور ستاري در نزديكي مهرآباد و پايگاه هوايي يكم تأسيس شد.



 

رشته­ها  و دانشكده­هاي موجود :

* دانشكده پرواز: اين دانشكده به دو گروه خلباني ناوبري و گروه مراقبت پرواز تقسيم 

مي­شود و سه رشته خلباني، مراقبت پرواز و ناوبري را پوشش مي­دهد.

* دانشكده مديريت: اين دانشكده مربوط  به رشته­هاي مديريت دولتي و مديريت بازرگاني است.

* دانشكده تكنولوژي فرماندهي و كنترل هوايي: عنوان كلي رشته­هاي اين دانشكده كه در سال­هاي دور به آن دانشكده پدافند نيز مي­گفتند ، تكنولوژي فرماندهي  و كنترل هوايي است اما سه گرايش دارد كه ترتيب اهميت و ارشديت عبارتند از:

الف ) كنترل شكاري ***

ب  ) عمليات موشك **

ج) اطلاعات عمليات *

* دانشكده هوافضا: در اين دانشكده، افسران تعمير و نگهداري هواپيما و هوافضا تربيت 

مي­شوند.

* دانشكده  برق: اين دانشكده رشته برق با دو گرايش قدرت و مخابرات را پوشش مي­دهد.

* دانشكده علوم پايه: در اين دانشكده دروس عمومي رشته­هاي مهندسي نظير انواع 

فيزيك، رياضي، آزمايشگاها ، معادلات ديفرانسيل و ... تدريس مي­شود.

*دانشكده معارف اسلامي: در اين دانشكده دروسي عمومي مصوب گروه معارف نظير انديشه اسلامي 1 و 2 ، ريشه­هاي انقلاب، اخلاقي اسلامي و ... تدريس مي­شود.

* دانشكده زبان­هاي خارجه: در اين دانشكده دروس عمومي و اختصاصي زبان هر رشته تدريس مي­گردد.




 

امكانات:

در طول تحصيل دانشجويان دانشگاه به  صورت شبانه­ روزي هستند و كمك هزينه تحصيلي هم دريافت مي كنند و مي­توانند از امكانات موجود از جمله : سالن سينما، اينترنت، استخر شنا، باشگاه بدنسازي، زمين چمن و ... استفاده كنند.

در محيط دانشگاه هر دانشجو بايد به شيوه عمومي مصوب ارتش به دانشجوي ارشدتر احترام بگذارد كه سرپيچي يا سستي در چنين مسائل همواره شخص ارشدتر را در موضع غالب قرار داره و به ضرر پايين دست تمام خواهد شد.

 

اما تمام اين زحمت­ها و خستگي­ها با اولين "تيك.آف" به فراموشي سپرده مي­شود.

منابع بیشتر

چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟ - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/123090/چگونه-خلبان-یک-جنگنده-شویم
Translate this page
Jun 24, 2013 - خيلي از جوانان ايراني آرزو دارند كه روزي بتوانند خلبان (جنگنده) شوند. ... چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟ خيلي از ...... همه چیز درباره بیماری بشار اسد.

مرجع هواپیماهای جنگنده - چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟

f22.mihanblog.com/post/89
Translate this page
چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟ در این مقاله تمامی مراحلی که یک فرد برای خلبان شدن در ارتش ایران باید طی کند کاملا توضیح داده شده که تجربیات ...

Aftabgardan - چگونه یک خلبان شویم؟ (توضیحاتی در مورد شغل خلبانی)

aftab.cc/tutorial/487
Translate this page
یک خلبان به دلیل در اختیار داشتن یک هواپیما که میلیون‌ها دلار ارزش داردمی .... ( آموزش نصب جوملا بر روی هاست ) · یکی از بهترین مقالات در مورد «چگونه رتبه سایت خود را ...

پروازی بر فراز اسمان - " چگونه خلبان جنگنده شویم ؟ "

www.shahidobabaie.blogfa.com/post/.../-چگونه-خلبان-جنگنده-شو...
Translate this page
www.taknaz.ir ثبت لحظه تکان دادن دست خلبان جنگنده. در این مقاله تمامی مراحلی که یک فرد برای خلبان شدن در ارتش جمهوری اسلامی ایران باید طی کندکاملاً توضیح داده ...

جیم - کار و بار - چگونه خلبان شویم؟ خلبانی چقدر درآمد دارد؟ www.jeem.ir

jeem.ir/article/featured/217
Translate this page
Jan 8, 2017 - اگر خلبانی را دوست دارید اما نمی‌خواهید یک جنگنده را برانید، گزینه بعد؛ ... علاوه بر تست پزشکی، مسئله‌ مهم دربارهاین مراکز، خصوصی بودن آن‌هاست ...

چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟ - السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)

arteshhedza.persianblog.ir/post/61/
Translate this page
Jun 21, 2013 - خیلی از جوانان ایرانی آرزو دارند که روزی بتوانند خلبان (جنگنده) شوند. ارتــش جمهوری اسلامی ایران هر ســـاله بهمنظور گزینش و جذب نیروهای خود اعم از ...

سايت تخصصی نظامی - چگونه خلبان شويم؟

www.iriaf-airforce.blogfa.com/category/30
Translate this page
مرجع مطالب و مقالات نظامي جهان و ايران - سايت تخصصی نظامی. ... اطلاعات کامل در مورد جنگنده F-14 تامکت ..... اما کمی درمورد آزمون: 1- حد اکثر سن 20سال برای ثبت نام(برای خلبانی) –حداقل معدل کل 14-سعی ... قبل از هر چیز به داوطلب یک کارت می دهند(1000تومان از او دریافت می شود) که هنگام مراجعه به هر پزشکی باید آن را همراه داشته باشد

چگونه خلبان شويم - خانه

toorbo.ir/post/چگونه+خلبان+شويم
Translate this page
مرجع مطالب و مقالات نظامي جهان و ايران - سايت تخصصی نظامی ... مرجع هواپیماهای جنگنده - چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟ ... در این مقاله تمامی مراحلی که یک فرد برای خلبان شدن در ارتش ایران باید طی کند کاملا توضیح داده شده که تجربیات . ... مند به رشته خلبانی مرتب از من در باره مقررات و شرایط پذیرش و حتی آئین نامه هاهی .

چگونه خلبان شویم؟-قسمت اول - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=70122
Translate this page
Jul 12, 2008 - خلبان (یا هوانورد) کسی است که به‌خاطر شغلش یا برای تفریح به هدایت ... مسافربری و یا خلبانی و هدایت یک جنگندهدر یک پایگاه نظامی و شکاری ...

لباس خلبانی جنگنده - مد ایرانی

iranimod.ir/لباس-خلبانی-جنگنده/
Translate this page
Oct 2, 2016 - مرجع هواپیماهای جنگنده – چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟ در این مقاله تمامی مراحلی که یک فرد برای خلبان شدن در ارتش ایران باید طی کند کاملا … ... آشنایی با رشته ی خلبانی > Mobtakeran مبتکران > مقالات مشاوره … ۵ آگوست ۲۰۱۴ … .... خصوصیات – شرایط و هر انچه که درباره ی خلبانی احتیاج داری. یک ...

چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟ - انجمن ايران ويج ...

forum.iranvij.ir › تالار های موضوعی › تالار نظامی ایرانویج
Translate this page
Jul 8, 2016 - در این مقاله تمامی مراحلی که یک فرد برای خلبان شدن در ارتش ایران باید طی کند کاملا توضیح داده شده که تجربیات شخصی خودم در این زمینه است خیلی ...

آشنایی با رشته ی خلبانی > Mobtakeran مبتکران > مقالات مشاوره ...

mobtakeran.com/Default.aspx?tabid=3950&articleType...
Translate this page
Aug 5, 2014 - با گرفتن یک خط اضافه یعنی چهارخط، خلبان اصلی یا همان کاپیتان می‌شوید و می توانید ... هم بین رشته های جنگنده، باربری، مهمات، ناوبری (مسافربری های شخصی امرا و روسا و . .... پرواز با هواپیمای مسافربری چگونه است. .... درباره کارنامه ...

جلسات محرمانه پنتاگون برای محک نهاجا - Gerdab.IR | گرداب

www.gerdab.ir/fa/news/.../جلسات-محرمانه-پنتاگون-برای-محک-نهاجا
Translate this page
گرداب- امیر سرتیپ خلبان "حسین چیت فروش"، معاون مطالعات و تحقیقات نیروی هوایی ... و ساعتی با وی درباره نیروی هوایی و ناگفته هایی از وضعیت این روزهای این نیرو، هم ... برای اینکه وارد بحث شویم، سال تولید ملی و حمایت از کار در نیروی هوایی چگونه ... هم اکنون متخصصان نیروی هوایی ارتش در مدت 40 روز، هواپیمای جنگنده مدرن اف 14 ...

ناگفته‌های «مرد 9میلیون دلاری» از نیروی هوایی و جنگنده F-14/ بخش اول ...

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941207001741
Translate this page
Mar 8, 2016 - رفت و از خلبان هواپیما که یک سرگرد بود سوال کرد. .... و می‌گویند که نیروی هوایی باید به جای F-14 تامکتجنگنده F-15 ایگل می‌خرید. ... شکاری اصفهان که شما هم آنجا بودید چگونه بود و این فضای انقلاب چه اندازه تاثیر گذاشته بود؟ ... این قضایا گذشت تا اینکه زمزمه‌هایی درباره خروج تامکت‌ها شنیده شد. ... درگیر شویم یا نه؟

خلبان - دلاور گیلانی

mrf0182.persianblog.ir/tag/خلبان
دلاور گیلانی. درباره وب ... به هر خلبان ایرانی که به 50 مایلی نیروگاه بصره نزدیک شود- حقوق یک سال نیروی هوایی عراق را جایزه خواهم داد. ... "عبدل ستار علوی" با کد شناسایی "ارباب میگ ها" خلبان جنگنده پاکستانی بود ... مطالعات و تحقیقات استراتژیک نیروی هوایی با حضور مسئولان، فرماندهان و جمعی از ..... چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟

شرايط ورود به دانشگاه علوم و فنون هوايي شهيد ستاري [بایگانی ...

aerospacetalk.ir › ... › متفرقه درباره نیروی هوایی
Translate this page
Nov 24, 2005 - بانك اطلاعاتي نمايه شامل متن كامل مقالات بيش از 100 عنوان مجله فارسي ... بزرگترين اشتباه شما اين است كهخلباني را يك شغل عجيب و دست ... داريد مي توانيد خلبان جنگنده شويد و اصلا چيز عجيي نيست! ..... من ديپلم كامپيوتر دارم مي تونم وارد دانشگاه افسري ارتش شوم يا نه؟ ... اگر دارد شرايط ادامه تحصيل چگونه است ...

از به پرواز درآوردن جنگنده میراژ بدون هیچ کتاب آموزشی تا اورهال فانتوم ...

www.mashreghnews.ir/.../از-به-پرواز-درآوردن-جنگنده-میراژ-بدون-ه...
Translate this page
Jan 7, 2015 - امیر خلبان محمود قلی زادگان گفت : به طور مثال ما یک هواپیمای F-4D را که مدت ... این را پیدا نمودم که بعنوان دانشجوی خلبانی در نیروی هوایی ارتش استخدام شوم. ... با توجه به وضعیت پروژه که شامل زیر ساخت های مختلف و کارهایی که در این جهت .... است, شاید عموم مطلع نباشند که شرایط پروازی با این جنگنده چگونه فراهم شد و ...

جنگنده های موجود در خدمت نیرو های مسلح ایران - جنگاوران

jangaavaran.ir/جنگنده-های-موجود-در-خدمت-نیرو-های-مسلح/
Translate this page
Sep 25, 2015 - اف۵ به عنوان یک جنگنده ارزان قیمت برای کشورهای ساخته شده بود که ... یو دی(نمایشگر سربالای برای نشان داده اطلاعات مهم به خلبان) شدند زیرا خود اف۵ ... و طی پروژه دوران برخی از فانتوم ها مجهز به اچ یو دی و نمایشگر رنگی شدند و ..... و قیاس ان با دماغه میگ۲۹ متوجه می شویم که رادار ان ۰۱۹ ام ایی نسخه ارتقا ... درباره حمید تارخ.

پاسخ به سوالات هفته-9 - وبلاگ هوانوردی ایر - blogfa.com

air.blogfa.com/post-128.aspx
Translate this page
سوال 1- آقای فرید- می خواستم درباره صنایع هواپیما سازی اسرائیل، دستاوردها و ... برای مثال در هواپیمای جنگنده F-14 تامکت به دلیل پیجیدگی سیستم هدف گیری و راداری ... دلیل در جنگنده های جدید مانند F/A-18 C/D هورنت و F-16C تنها یک خلبان هدایت امور را .... هواپيمايي که رادار قادر به شناسايي و رد گيري آن نيست چگونه موشک ضد هوايي به ...

اطلاعات:چگونه خلبان شویم [آرشيو] - IrPlaces

www.irplaces.com/archive/index.php/t-591.html
Translate this page
Oct 18, 2006 - 100 posts - ‎19 authors
[آرشيو] اطلاعات:چگونه خلبان شویم صنايع هوايي. ... مسافربری و یا خلبانی و هدایت یک جنگنده در یک پایگاه نظامی و شکاری ...... سلام درباره چگونگی پذیرش ازمراکز آموزش خلبانی دراسترالیا توضیح ..... اگر هنوز قانون گواهي اشتغال به تحصيل باشه خير جايي ثبت نام نميكنن ولي تحقيق ميكنم خبر كاملش رو ميدم به شما

سفیر ترکیه در ایران: تحقیقات درباره دو خلبان ساقط کننده جنگنده روس ...

https://ir.sputniknews.com/world/201608011761409/
Translate this page
Aug 1, 2016 - سفیر ترکیه در ایران: تحقیقات درباره دو خلبان ساقط کننده جنگنده روس ادامه دارد .... شیوه مرزگذاری ترکیه بین گروه‌های تروریستی چگونه است؟ ... ما قرار ندارد و اگر ما در حمایت آنها وارد شویم به عنوان یک کشور اشغالگر معرفی می‌شویم.

علوم هوانوردي و هواپيمايي

gisha913.blogfa.com/
Translate this page
یک خلبان موظف است یک تا دو ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یابد و فرم تحویل گرفتن هواپیمای شکاری (هدف حمله به همراه ...چگونه خلبان شویم academist.net

حقوق خلبان جنگنده : متفرقه درباره نیروی هوایی - CentralClubs

www.centralclubs.com/topic-t118511.html
Translate this page
سلام میخواستم بدونم حقوق خلبان جنگنده درارتش چقدره؟ ... آیا وضعیت یک سرهنگ نیروی هوایی ارتش که در دانشکده خلبانی نیروی هوایی ایران و .... چگونه خلبان شویم؟

شرایط خلبانی مسافربری-نیو1396

www.new1396.ir/شرایط-خلبانی-مسافربری.html
Translate this page
1 hour ago - چگونه یک خلبان هواپیمای مسافربری شویم .... آشنایی با رشته ی خلبانی > Mobtakeran مبتکران > مقالات . ... اند که حتی از اطلاعات اولیه درباره خلبانشدن و روش ها و شرایط آن نیز بی خبرند. ... شرایط ورود به دانشگاه خلبانی مسافربری,شرایطخلبانی جنگنده,حقوق خلبانی,رشته خلبانی در دانشگاه,حقوق خلبان مسافربری ...

یوفو در تهران : درگیری جنگنده های ارتش با شیء ناشناس پرنده | گجت نیوز

gadgetnews.ir/110366/یوفو-در-تهران-درگیری-جنگنده-های-ارتش/
Translate this page
Jul 2, 2016 - یوفو در تهران : درگیری جنگنده های ارتش با شیء ناشناس پرنده ..... کند: «وقتی من می خواستم به این جسم نزدیکشوم، او کنار کشیده و بعد مرا دنبال کرد. .... این مقاله همچنین به شرح صحبت های خلبان درباره (یک شئ گرد نورانی با محیطی در ... را به طور کامل و مناسب با استفاده از منطق یا پژوهش های متعاقب حادثه توضیح داد .

رشته هوانوردی و خلبانی - بیتوته

www.beytoote.com/scientific/introduction/aviation-pilot.html
Translate this page
رشته‌ هوانوردی‌ دارای‌ سه‌ شاخه‌ خلبانی‌، مراقبت‌ پرواز و ناوبری‌ هوایی‌ است‌ که‌ در این‌ میان‌ دو ... معرفی رشته مدیریت مالی و سوال هایی درباره رشته مدیریت مالی ... واحدهای درسی رشته مدیریت صنعتی گرایش تحقیق در دانشگاه,آینده شغلی رشته مدیریت ... یک‌ خلبان‌به‌ عنوان‌ فرمانده‌ هواپیمایی‌ که‌ میلیون‌ها دلار ارزش‌ دارد، حرف‌ اول‌ را در هواپیما می‌زند.

آشنایی با شغل خلبان هواپیما - ای استخدام

www.e-estekhdam.com/خلبان-هواپیما/
Translate this page
Dec 31, 2014 - داشتن شغل خلبانی نیازمند آموزش‌های منظم و داشتن گواهینامه خلبانی است. ... از سوی دیگر یک خلبان به لحاظ تنظیم ساعات پرواز در اوقات متفاوت نمی‌تواند ... هوایی منتقل و پرواز خود را با یکی از جنگنده ها یا هواپیماهای ترابری شروع می کنند. ... نکته مهم دیگر درباره آموزشگاه های آزاد این است که برای نام نویسی در آنها شرایط ...

دانستنی ها ؟ - هواپیماها چگونه پرواز کرده و کنترل می شوند؟

ansarisina.blogfa.com/post/11
Translate this page
هواپیماها چگونه پرواز کرده و کنترل می شوند؟ ... دارای حرکات کنترل شده دیگری نیز است که در زیر به طور مختصر با آن آشنا میشویم. ﺣﺮﮐﺖﺣﻮل ﺳﻪ ﻣﺤﻮر ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎ، از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﻄﻮح ﮐﻨﺘﺮﻟﯽ ﺧﺎﺻﯽ ﮐــﻪ ﯾـﮏ ﺧﻠﺒـﺎن ﺗﻮﺳـﻂ اﻫﺮم ﻫﺪاﯾﺖ ﻫﻮاﭘﯿﻤﺎ آن را ﮐﻨﺘﺮل ﻣﯽ ﮐﻨﺪ اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ اﺳﺖ. ... ﺧﻠﺒﺎﻧـﺎن آﻣـــﻮزش دﯾـﺪه ﺟـﺖ ﻫـﺎی ﺟﻨﮕﻨـﺪه ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ ﺗﺎ 9 ﺑﺮاﺑﺮ ﻧﯿﺮوی ﺟﺎذﺑﻪ زﻣﯿﻦ را ﺑﺮای ﻣﺪت زﻣﺎن ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ و ...

نجات یک بیمار در حال مرگ با کمک جت جنگنده - دانستنی ها - سلامت نیوز

www.salamatnews.com › دانستنی ها
Translate this page
Apr 23, 2016 - به دلیل نبود امکانات لازم در بیمارستانی در نروژ برای نجات یک بیمار، از ... در ۳۵ دقیقا طی می‌کنیم، اما خلبان ما این مسیر در عرض ۲۵ دقیقه پرواز کرد. ... کاری مرتکب می شویم · نخستین روز هوای پاک تهران در زمستان + نمودار · حقایق باروری برای مردها ... تحقیق درباره پیامک های مرگ‌بار در رانندگی · چگونه برای فرزندخوانده‌ها ...

چگونه وارد دانشگاههای افسری ارتش شوم؟ :: مشاوره دبیرستان شاهد پسران ...

moshahed.blog.ir/1393/.../چگونه-وارد-دانشگاههای-افسری-ارتش-شوم
Translate this page
Sep 10, 2014 - علم و تحقیقات. (۱) ... چگونه خلبان شوم(قسمت دوم: خلبان مسافربری) ... 8- حداکثر سن برای رشته خلبانی هواپیما 20 سال می‌باشد. ..... به دانشگاه افسری علاقه دارم اما یک درس رو با تک ماده قبول شدم اما معدل کتبیم شده ۱۵ معدل کلمم شده ۱۴ میتونم قبول شم .... سلام میخواستم بدونم بارشته تجربی میشه خلبان هواپیما جنگنده شد.

چگونه خلبان شوم ؟ آیا شخصیت من برای این شغل مناسب است؟ - دنیای کار

info.donyayekar.ir › مشاغل › حمل و نقل، لجستیک و انبارداری
Translate this page
May 30, 2015 - آرشیو اخبار و مقالات ... فاصله زانوهایتان از عرض یک قنداق تفنگ بیشتر نباشد. ... منتقل و پرواز خود را با یکی ازجنگنده ها یا هواپیماهای ترابری شروع می کنند. ... نکته مهم دیگر درباره آموزشگاه های آزاد این است که برای نام نویسی در آنها ...

فیلم تست پزشکی خلبانی جنگنده - دنیای خلبانی

www.f22.loxblog.com/tag/خلبان%20امین/خلبان%20امین.htm
Translate this page
فیلم تست پزشکی خلبانی جنگنده - مطالبی جالبی درباره خلبانی جنگنده. ... آرزو دارم که جنگ تمام شود و به زادگاهم بروم و به کار کشاورزی مشغول شوم. ... این پهپاد از یک طرح ساده و شناخته شده استفاده نموده و مانند بسیاری از پروژه های دفاعی هندی، ...... دوستان حرم عشق کربلا ست و چگونه در بند خاک بماند آنکه پرواز آموخته‌است و راه کربلا ...

همه جنگنده های روسی که می توانند به ایران خدمت کنند/ از پاک فا تا میک 35 ...

www.fardanews.com/.../همه-جنگنده-های-روسی-که-می-توانند-به-ایرا...
Translate this page
Aug 25, 2015 - در بحث جنگنده ها آموزش خلبان، آموزش نیروهای فنی، تجهیزات و تسهیلات فنی برای ... سوخو-۳۰ یک جنگنده چند منظوره (Multi-Role) دو سرنشینه می باشد که در سال .... آنچه درباره سوء‌ پیشینه کیفری نمی‌دانید .... با خواندن کامنت های دوستان متوجه می شویم متاسفانه دانش و اطلاعات ..... چگونه باک ویتامین D بدنمان را پر کنیم؟

روایت انهدام جنگنده «میگ 25» بدست خلبان ایرانی - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › دفاع مقدس
Translate this page
Sep 3, 2016 - امیر خلبان شهرام رستمی نخستین شکارچی جنگنده «میگ 25» در جهان ... در همان روزها، یکی از خلبانان قدیمی و با تجربه، در ماموریتی بر فراز خلیج فارس، با یک ... با خود می‌گفتم: چقدر خوب است که دراین شرایط ایده‌آل، با هواپیمای دشمن رو به روشوم! .... به ناوشکن عربستان / ویدیوی بیانات رهبری درباره کولبرها و یک فیلم ...

تحقیق درباره شغل خلبان هواپیما - فروشگاه اینترنتی شهر

townstore.avablog.ir/post/3129/تحقیق+درباره+شغل+خلبان+هواپیما
Translate this page
Sep 20, 2016 - دانلود تحقیق درباره شغل خلبان هواپیما. 23 مه 2014 ... درباره من. به نام حق با سلام ... اما شمس از اینکه هواپیمایی کشور پذیرای یک خانم به عنوان خلبان باشد، در شبهه بود. ...... سلام دوستان ... چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاریشویم ؟

ترس و وحشت آمریکا و اسراییل از انواع جنگنده و پهباد پیشرفته : - دلاوران ...

mahdi1446.persianblog.ir/post/1814/
Translate this page
Dec 11, 2015 - در آن زمان نیروها برای آموزش خلبانی و تعمیر و نگهداری به خارج کشور .... درباره جنگنده " آذرخش " نوشت:جنگنده " آذرخش " برخلاف تصورات؛ یک ... جنگنده " آذرخش " یک جنگنده تهاجمی بوده و بیشترین کاربری آن در .... و به همین دلیل کار تحقیق و توسعه پهبادها از این دوران در ایران آغاز شد. .... چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟

تیز پروازان - **خلبان اسماعیل صحتی**

tizparvazan.blogfa.com/post-22.aspx
Translate this page
تیز پروازان - وبلاگی درباره خلبانان و عقابان گمنام شهید جنگ تحمیلی. ... غافل از اين‌كه نه كبرا يك اعجوبه است و نه ميگ MiG-21يك جنگنده فلك‌زده! ..... نحوه شليك موشك تاو چگونه است؟ .... نداشتند كه ما موي دماغ آنها شويم، در حالي كه هيچ موشكي با خود حمل نمي‌كردند، تا مي‌توانستند به خود راكت بسته بودند. .... سلسله مقالات ققنوس بر می خیزد ...

عقابان نیروی هوایی ایران

tizparvaz99.blogfa.com/
Translate this page
جنگنده سوخوی-27 فلنکر یک جنگنده برتری هوایی با توانایی انجام عملیات های دوربرد ... چگونه ممکن است بتوان بدون اینکه هیچ عکس یا تصویر ماهواره ای از بمب افکن های ..... چه است زندگی نامه خلبانان نیروی هوایی را بخوانید انان که تا اخرین لحظه پرواز با .... را با خونم در خاک وطن مي شويم و مرگ در اين راه را افتخار مي دانم و اگر ارزشمندتر از ...

ماجرای سرنگونی اولین میگ25 عراقی دراصفهان بدست چند دانش آموز درسال65

www.khabaronline.ir/detail/241401/weblog/torkhamedani
Translate this page
Sep 8, 2012 - همه پرسشها درباره تعداد جنگنده ای اف4 و اف 5 و اف 14 ایرانی و جنگنده های عراقی و ... لازمست برویم وبا هواپیما از نزدیک آشنا شویم! ... از آنجا فهمیدیم که بلافاصله یک موشک سام 2 دیگر بسمت میگ 25 شلیک شد و خلبان نمی توانست تغییر مسیر دهد. ...... اینکه از نظر فنی چگونه بوده و در چه ارتفاعی میشه این اتفاق بیفته مهم ...

جنگنده اف 18 آمریکایی در ژاپن سقوط کرد - تعامل | خبر فارسی

khabarfarsi.com/u/29335243 - Translate this page
Dec 7, 2016 - رسانه ها از سقوط یک جنگنده اف-18 آمریکایی در خاک ژاپن خبر دادند. ... اسپوتنیک، بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی خلبان این جنگنده توانسته با اجکت صندلی ... وزارت دفاع ژاپن اعلام کرده در حال تحقیق درباره علت این سقوط است. .... ترامپ: از ساقط کردن حکومت ها دست برمی داریم، بر نبرد با تروریسم متمرکز می شویم.

داستان انگلیسی آیا انسان می‌تواند تغییر کند؟ - زبانشناس

zabanshenas.com/can-humans-change/
Translate this page
Nov 14, 2016 - به‌طورکلی دانشمندان با تحقیق روی بابونها که ازلحاظ خشونت‌طلبی بسیار ... وقتی جنگ جهانی دوم درگرفت، برادرشخلبان یک جنگنده شد اما فرانتس .... و ۲۰ سال باهم مسافرت کردند و درباره آن لحظه‌ی شفقت و ترحم در جنگ سخن گفتند. ... روبرت ساپولسکی استاد دانشگاه استنفورد معتقد است ما می‌توانیم صلح‌طلب‌تر شویم.

ققنوس آشنا - نیروی هوایی

aaa-ttt.blogfa.com/tag/نیروی-هوایی
Translate this page
یکی از میهن پرست ترین خلبانان نیروی هوایی ارتش ایران بود! ... رزمایش که یک رزمایش تک نیروی و آفندی است، بخشی از انواع هواپیما های جنگنده بمب افکن حضور خواهند داشت. .... کتاب "پرواز تا بی نهایت" خاطرات و زندگی نامه سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی به نقل از نزدیکان و دوستان ایشان می باشد .... چگونه خلبان یك جنگنده شویم؟

آشنایی با شغل خلبانی - نوید روشنی

roshaninavid.persianblog.ir/post/4/
Translate this page
Dec 31, 2012 - درباره نویسنده ... عکس · الفبای هوانوردی · مکالمات communication · چگونه عسل طبیعی را از ... خلبانیرشته خلبانی دارای دو شاخه نظامی و کشوری یا غیرنظامی است که این دو ... برای مثال یک زمانی به دلیل جنگ، نیروی هوایی نیاز بهخلبان جنگی دارد و .... کار موفق شوم چون یک خلبان کارهای زیادی را در یک زمان باید انجام دهد.

کن نیوز

هواپیما - هوانوردی - جنگنده - ایرباس - بوئینگ - سوانح هوایی - اموزش - پرواز - خلبان - مهماندار. ... پنتاگون در پی کاهش هزینه هایپروژه جنگنده های اف-۳۵ و هواپیمای ریاست جمهوری · جزئیات ... لاتریبون: ایران از یک شرکت فرانسوی بیست هواپیمای کوتاه برد می خرد ... روسیه از سوئیس درباره حادثه هواپیمای مسافربری این کشور توضیح خواست.

پايگاه هشتم شكاري - خاطرات خلبانان

airtoair.blogfa.com/cat-1.aspx
Translate this page
پايگاه هشتم شكاري - خاطرات خلبانان - انگیزه ای برای گفتن انچه فراموش شده است. ... مقالات هوانوردی ..... سرانجام اولین پیروزی او در سال 1941 به دست آمد و توانست یک جنگنده روسی را در جبهه شرق منهدم کند. ..... چون دوست ندارم بدست عراقی ها اسیر شوم و تا آخرین لحظه در داخل هواپیما باقی می مانم. .... اطلاعات خوبی درباره میراژ بدست آوردیم.

آیا جت های F35 می توانند از پس S300 ایران بربیایند؟ بعید است! - انتخاب

www.entekhab.ir/.../آیا-جت-های-f35-می-توانند-از-پس-s300-ایران-بر...
Translate this page
با توجه به این وضعیت جنگنده های اف شانزده اسرائیل جندان در مقابل آن ها نمی ... در اسرائیل برخی تحلیلگران نظامی درباره هزینه های این جت های ساخت آمریکا انتقاد می کنند. ..... من تا آنجایی که خبر دارم F35 یک جنگنده عمر پرواز رادار گریز بسیار مقتدر هست ... های پیشرفته تر از s-300 مانند s-400 وارد مذاکره با روسیه شویم هر چند محال و غیر ...

دی ۱۳۸۷ - نیروی هوایی ایران - blogfa.com

iranian-airforce.blogfa.com/8710.aspx
Translate this page
نیروی هوایی ایران - "اولین وبلاگ تخصصی عملیاتها , زندگی نامه ، خاطرات و شهدای ... لحظاتی بعد هواپیمای شماره 2 به دلیل کمبود سوخت محل را ترک کرد و یک جنگنده دیگر ..... ترمز نمودیم و بالاخره موفق شدیم قبل از رسیدن میگهای عراقی از باند خارج شویم . ..... فرصتی پیش نیامده که من از صدام حسین سوال کنم چگونه جایزه خلبانان ایرانی را ...

روایت خواندنی خلبانان دفاع مقدس از عملیات‌های سرنوشت‌ساز جنگ - بوشهر

www.tabnakbushehr.ir/.../روایت-خواندنی-خلبانان-دفاع-مقدس-از-عمل...
Translate this page
Oct 13, 2015 - ما می‌توانستیم برویم و با دشمن درگیر شویم و هواپیمای دشمن را سرنگون کنیم. ... چه تعداد جنگنده عراقی توسط اف-۱۴ در جنگ هشت‌ساله به زیر کشیده شد؟ ... به جرات می‌توانم بگویم یک خلبان باید هفته‌ای یکبار بمباران هوایی و تیراندازی .... اینکهچگونه تصمیم گرفتند، چگونه مدیریت کردند و این پرواز‌ها را به آن صورت ...

کلاه خلبان جنگنده farsibuzz ir - عکس

ax.7host.top/کلاه-خلبان-جنگنده-farsibuzz-ir.html
Translate this page
سیستم نمایش گر جدید نصب شده بر روی کلاه خلبان در هواپیمای . ... وزير ارتباطات هم با تاکيد بر اين که تصميم گيرنده درباره اين افزايش قيمت وزارت ... Not Found Any Result for : کلاه خلبان جنگنده farsibuzz ir ... چگونه خلبان یک جنگنده شویم؟ ... تحقیقمیکنند معتقدند, آلفای ذهنی حسین احمدی, شعر کودکانه درباره خیرخواهی, تنزيل ...

آیا ایران 400 فروند جنگنده می‌خرد؟ + تصاویر - باشگاه خبرنگاران

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی
Translate this page
Aug 2, 2015 - امیر سرتیپ خلبان "نصیرزاده" معاون هماهنگ کننده عملیات نهاجا اظهار داشت: در مورد ... ادعای دبکافایل درباره خرید 400 فروند جنگنده از سوی ایران کارشناسی نشده بوده و لذا با ... دفاع از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران یک امر مقدس است ..... روزی برسد که قدرتمند جهان هم شویم و خیلی هم بهش نزدیکیم فقط وحدت ، حمایت ، علم داخلی

اردیبهشت ۱۳۸۵ - کمک خلبان

www.co-pilot.blogfa.com/8502.aspx
Translate this page
کمک خلبان - ... صبح روز بعد ( 30 آذر 1361) هر دو ژنرال سوار بر یک فروند Mi-8 به خلبانی سرگرد س موسی شدند .... راستش را بخواهي از خدا مه كه هميشه با شما هم پرواز شوم .

افسانه تامکت - سایت و انجمن گفتگوی بورسی

forums.boursy.com/archive/index.php/t-555.html
Translate this page
Apr 22, 2011 - در حقیقت، طراحی هواپیمای اف-14 از طرح هواپیمای اف-111 که یک بمب ... اف-14 تامکت با دارابودن طولی حدود 20 متر، جنگنده ای در کلاس جنگنده های ... این گفته، نشان دهنده مهارت، تجربه و سابقه زیاد خلبانان ایرانی داشت که برای ..... در کنار اين، ايراني ها نمونه اي از اف14 را تحت پروژه اي به صورت «بامب ..... اما ماجرا چگونه بود ؟

جنگنده های ایران میبرن یا آمریکایی [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ایران

www.daneshju.ir/forum/archive/index.php/t-25688.html
Translate this page
Oct 19, 2007 - ضمنا دوست عزیز ساخت یک جنگنده و در کل یک هواپیما شوخی نیست که آن را یک قدرت ... فقط یک نگاه خلبان و شلیک کافیست حتی اگر دشمن در پشت سر یا هر جای دیگر باشد. .... جستجویی درباره مصاحبه ریگی با تلویزیون آمریكا توی گوگل انجام ... آمریكا برای هر ماموریت گسترده نظامی از محاسبات تحقیق در عملیات و ...

تحلیل روسها از نتیجه جنگ ایران و عربستان - بورس نیوز

www.boursenews.ir/fa/news/148217/تحلیل-روسها-از-نتیجه-جنگ-ایران-و-عربستان
یک خبرگزاری تحلیلی روس به اشاره به اقدام نظامی عربستان سعودی در یمن، ... اظهاراتی هم که درباره ی قدرت نظامی ایران می شود چه درست باشد و چه غلط ( به نظر من .... یک خلبان جنگنده سعودی امریکایی و حتی روسی برای پول می جنگد ...... ودر ضمن عربستان تو جنگ با یکی از مهره های ایران یعنی یمن کم آورده حالا چگونه میخواد با ایران بجنگه?

هشدار روسیه به آذربایجان درباره جنگ با ایران

irdiplomacy.ir/fa/page/.../هشدار+روسیه+به+آذربایجان+درباره+جنگ+با+ایران.html
برخی گزارش های رسانه ای نیز نشان می دهند جنگنده های اسرائیلی برای حمله به ایران از .... اسرائیل دروسط هم پیمانان ایران قرار دارد و اگر به ایران حمله کند خلبانان ایران حمله ...... اکنون دشمن نمی بینیم یک نخود از بالا هسته ای می اندازند وما پودر می شویم وسلام . ..... ایران از ایران چگونه دفاع میکنن در مرزهای ایران دفن میشی ما همان ملتی هستیم که 8 ...

اطلاعات عمومی

etelaatomomi37.blogfa.com/post/52
Translate this page
خلبان نیروی هوایی که میخواهد با هدایت سریعترین خودروی جهان، نام خود را در کتاب ... هر ماه ما در یک جلسه گروهی دور هم جمع می شویم تا در مورد این صحبت کنیم که بخش های ... دکتر بن ایوانز از اعضای پروژه بلادهاوند و تیم همکارانش در حال تولید حجم عظیمی از ... خلبان یک جنگنده بودن، زمینه مناسبی را برای آمادگی برای شکستن رکورد روی زمین ...

حمله به شمال عراق (۲۰۱۴) - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/حمله_به_شمال_عراق_(۲۰۱۴)
Translate this page
داعش صریحاً می‌گوید که هدفش تشکیل یک دولت اسلامی است. .... (ام‌آی۵)، ماموریت یافته است در مورد آن دسته از اعضای داعش که بریتانیایی هستند تحقیق کند. ... مشخص نیست که تروریست‌های داعش چگونه به موشک‌های ساخت شوروی دست پیدا کردند، با این حال ..... نیروهای داعش سه جنگنده سوری را در حلب و رقعه به تصرف خود در آورده بودند.

همه چی از کجا؟ - سریع ترین خودروی روی زمین + عكس

ehsan11110011000.blogfa.com/post-25.aspx
Translate this page
خلبان نیروی هوایی که میخواهد با هدایت سریعترین خودروی جهان، نام خود را در کتاب ... مختلف پروژه چگونه پیش می‌روند: حامیان مالی، مهندسی، روابط عمومی، آموزش و غیره. ... ما نیاز داریم که مطمئن شویم به بهترین ترکیب ممکن از چرخ، تعلیق و بدنه دست یافته‌ایم. ... خلبان یک جنگنده بودن، زمینه مناسبی را برای آمادگی برای شکستن رکورد روی ...

اسراییل زمان حمله به ایران را اعلام کرد! - سایت خبر اقتصادی

eghtesadgardan.ir/fa/news/1395/اسراییل-زمان-حمله-به-ایران-را-اعلام-کرد
یک خلبان اسرائیلی به بن دیوید گفته است که نیروی هوایی اسرائیل درعین حال ...... داداشي درباره ي يچيز حرف بزنيد كه ارزش داشته باشه اخه اسراعيل . ... چگونه می توانیم با پرهیز از جنگ و یا در جنگ کمترین خسارت را شاهد باشیم و از منافع ...... یخورده راجع به قدرت موشکی ایران تحقیق کنید خیالتون از بابت تهدیدای چرتشون راحت میشه.

توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس - پایگاه خبری تحلیلی ...

haraznews.com › معارف
Sep 25, 2012 - سلام دوستان گلم به همه شماها توصیه میکنم اولا در مورد همه چیز تحقیق کنید کامل بعد ... است که ما بخواهیم عصییشویم و یا حتی زحمت تحقیق تاریخی به خود بدهیم. .... کسانی که به کلنل محمد تقی خان پسیان ( نخستین خلبان ) ایرانی که برای ......چگونه می توان باور کرد که در جامعه امروز یک نفر بدون توجه به منافع شخصی ...

با حضور - مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap
عکس زیر یک تابلوی تبلیغاتی در عربستان را نشان می‌دهد، بر روی تابلو نوشته ..... muslim http://www.masaf.ir/images/امام حسین(ع) از چه زمانی و چگونه سیدالشهدا لقب گرفت؟ ... شبستان: داود بن کثیر رقی می‌گوید: به امام کاظم (ع) عرض کردم: فدایت شوم! ...... برای تحقیق درباره دولت پیشین انگلیس-shia muslim-500.jpg درخواست از ...

اردوغان چگونه از چنگال جنگنده های کودتاچیان گریخت؟ - سخن آشنا

sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=9404
خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی از دیرباز تاکنون.

زاویه حد - پرنسیا

peransia.xyz/search/زاویه-حد
Translate this page
مهدی طوسی ه نی با خلبان جنگنده از زاویه دوربین 360 درجه ک ن خلبان , مهدی طوسیلینک های ... اندازه الگو در قسمت پشت باید یکعرض شانه (کوپ ) با زاویه صفر بوده وبقیه موهای دو قسمت پشت سر ... درباره لنز دوربین های مدار بسته ... تراش فست چگونهصورت می گیرد؟ ..... اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد پله با و پر سرعت .

زاویه حد | جستجو - بهتینا

behtina.gdn/tags/زاویه-حد
Translate this page
مهدی طوسی ه نی با خلبان جنگنده از زاویه دوربین 360 درجه ک ن خلبان , مهدی طوسیلینک های ... اندازه الگو در قسمت پشت باید یکعرض شانه (کوپ ) با زاویه صفر بوده وبقیه موهای دو قسمت پشت سر ... درباره لنز دوربین های مدار بسته ... تراش فست چگونهصورت می گیرد؟ ..... اختصاصی از فایلکو تحقیق و بررسی در مورد پله با و پر سرعت .

فرود اضطراری هواپیمای مسافربری ترکیه در آلمان - رسانه ی خبری وبلاگی

alamto.rasanetv.ir/list/خلبانی+هواپیمای+مسافربری.html
Translate this page
منابع خبری از سقوط یك هواپيماي ترابری روسیه در سودان جنوبی خبر دادند كه در پی این حادثه .... با پیوستن آنها به فرایند تحقیق دربارهسقوط هواپيمايی روسیه موافقت کرد ادعا ... شوند مرجع هواپیماهای جنگنده چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟

من یک جهنمی ام | جستجو در اسپیناد

espinad.xyz/tags/من-یک-جهنمی-ام
Translate this page
من یک جهنمی ام در بین اطلاعات و محتوای سایت جستجو شده و نتایج زیر به نمایش در آمده است. ... وجه اجمال، آن است که به تحقیقپیوسته که: تمام دار تحقّق، از غایة القصواى عقول مهیمه ... چند راز دربارة دروغ و ریا »*دروغ می گوئی و ریا می کنی که ب اعتماد کنی در ..... فناوری است و خود می گوید به واسطه خلبان بودن پدر و عمویش (خلبان جنگنده f4) از ...

فریسات: داور به سعداوی گفت “اشتباه کردم، از این پنالتی بگذر”!

iusfestivals.ir/1/
6 days ago - به گزارش وبسایت نود ، عزیز فریسات درباره اتفاقات در عکس های آپلود .... به گفته مسئولان سوری گروه مذکور عملیات خودوی اس تیاز یک مرکز پلیس که ...... بر "شلختگی" مسکن مهر گفت: برای پروژه ای که برای دانلود وی اس تی چند ده هزار ... نمی شود و اگر در عکس های آپلود عکس کار صورت نگیرد چگونه می توانید مسکن ...

شاغلان فقیر # وبلاگ یاد - صخا(صندوق خانوادگی ابرسج) - صفحه اصلی

sakhaeyan.weblogyad.xyz/page-378715
Translate this page
در این دو سه سال اخیر این پدیده شوم دامنگیر بسیاری از عزیزان شده است ... یک ذهن ثروتمند سرمایه تائب شداز برکت حافظ · بحث داغدرباره شاغلان فقیر · بحث داغ درباره ...

سوال "حسن جوهرچی" از رهبر انقلاب +ویدیو - اخبار روز

tasna.ir/1395/11/15/سوال-حسن-جوهرچی-از-رهبر-انقلاب-ویدیو.html
Translate this page
حسن جوهرچی در جمع صمیمانه جوانان با رهبر انقلاب در سال 77 از ایشان درباره دغدغه‌های ... برای حمایت از مسلمانان (ویدیو) · همنشینی با خلبان جنگنده ارتش از زاویه دوربین ۳۶۰ .... درخواست عراق از اردن برای تحویل یک مسؤول سابق ... تحقیقات جدید پلیس لندن؛ ردپای باشگاه‌های بزرگ لندنی در این پرونده ... چگونه مانع تکرار حادثه پلاسکو شویم؟

آزمایش اسپرم وهرآنچه که باید در باره آن بدانید وب سایت دکتر حسین کرمی

alotoor.ir/.../آزمایش+اسپرم+وهرآنچه+که+باید+در+باره+آن+بدانید++...
Translate this page
آزمایش اسپرم وهرآنچه که باید در باره آن بدانید وب سایت دکتر حسین کرمی ... یک سایت خبری مدعی شد که یک عقرب، جان زائران حسینی (ع) در مسیر کربلا را نجات ... حسین سعادت‌فر، مسئول روابط عمومی ... ایستگاه تحقیق - بهترین سایت فروش پایان نامه و تحقیق... مرجع هواپیماهای جنگنده - چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده و شکاری شویم ؟

وزیر دفاع آزمایش اخیر موشک بالستیک را تایید کرد | جستجو | پاپ کده ...

www.hastiblog.tk/.../وزیر+دفاع+آزمایش+اخیر+موشک+بالستیک+را...
Translate this page
یک فرمانده ارشد ارتش روسیه با بیان قابلیت های سامانه موشکی دفاعی S-۵۰۰ گفت ... جلسه اضطراری شورای امنیت سازمان ملل امروزدرباره ادعای آزمايش موشک بالستيک از ... قدرت آتش ویرانگر نیروهای مسلح ایران/موشک های بالستیک چگونه "حیفا" و .... ارتش کره جنوبی نیروی هوایی قدرتمندی دارد که دو برابر بیش تر کره شمالی جنگنده دارد.

متن آتشی خیلی زیبا | نتیجه جستجو | برترین عناوین

weblogyar.xyz/list/متن-آتشی-خیلی-زیبا
Translate this page
ه نی با خلبان جنگنده از زاویه دوربین 360 درجه listlistدومین همایش مولفین کتاب ویژگی های ... روز به آ ِ ترم مونده، ترمی که برای من تعطیلی محض بود، و یک عالمه پروژه و ارائه داره. ... اصولا در این گونه مواردِ نادر که هر چند سال یک بار پیش می آید ، با تمامِ وجود می ... آنقدر خوب که با هر مقدار بار سنگین گناه ، اگر پشیمان شویم و توبه کنیم باز هم ...

خالق گوگل به حمایت از ایرانیان برخاست +تصاویر - فرد مطلب

ratepost.ir/خالق-گوگل-به-حمایت-از-ایرانیان-برخاست-ت/
Translate this page
5 days ago - اعراب ایرانی چگونه مردمی هستند؟ ... توییت تازه روحانی درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی – آفتاب ... یافتن پاسخ، بهتر است تا ابتدا با خالق این اثر کمی بیشتر آشنا شویم: … ... به عنوان فرزند یک ریاضی‌دان، اندی با کار کردن در مزارع بزرگ شد؛ اما .... مثلا عملکرد سریع جنگنده در برخاست می تواند در حملات ناگهانی و هوایی ...

نیروی هوایی ارتش: مهارت خلبان سوخو ۲۴ مانع از سقوط جنگنده در منطقه ...

mazandmajles.ir/.../نیروی-هوایی-ارتش:-مهارت-خلبان-سوخو-۲۴-مانع-ا... - Translate this page
Jul 10, 2016 - نیروی هوایی ارتش: مهارت خلبان سوخو ۲۴ مانع از سقوط جنگنده در منطقه مسکونی شد ... صبح امروز یک فروندجنگنده سوخو24 نیروی هوایی ارتش در حوالی شهرستان .... تقاضای تحقیق و تفحص درباره شلاق خوردن کارگران روی میز مجلسی‌ها · آخرین ... هر چه ما را بکشند، حسینی تر می شویم · ریزش دیوار خشت و گلی حادثه ساز شد/ ...

دادگاه عالی قانون اساسی ترکیه: رابطه جنسی زیر 15 سال جرم نیست

khabareruz.ir/news/368428 - Translate this page
Aug 17, 2016 - یک دادگاه بدوی پیش از این حکم داده بود که کودکان بین ۱۲ تا ۱۵ سال در سنی هستند ... ترکیه صدای اخطار بهجنگنده روسی را منتشر کرد ... چگونه عضو کانال تلگرام بدندید شویم ... تحقیق درباره سر گذشت رود ... برچسب ها پناهند خلبان.

رويارويي پوتين و اردوغان در سوريه به كجا مي انجامد - خبر روز

khabareruz.xyz/news/43564
Translate this page
Nov 25, 2015 - در سال ۲۰۱۳ نیز اف‌-۱۶‌های ترکیه یک جنگنده میگ-۲۳ سوریه را ساقط کرده بودند. ... و پس از بي‌اعتنايي خلباناز هشدار با ضد هوايي جنگنده روسي را مورد هدف ... چگونه یک واژن مصنوعی بسازیم .... تحقیق درباره پیامک‌های مرگ‌بار در رانندگی.

احمد خسروی خلبان - سایت تفریحی و سرگرمی ناز بید - NazBid.ir

nazbid.ir/post/?q=احمد+خسروی+خلبان - Translate this page
اوایل هفته جاری ولادیمیر پوتین و همتای اوکراینی خود درباره وضعیت خلبان ... در این نامه آمده است: گفت‌وگو مهم‌ترین مسئله موجود است و مهم ‌نیست که چگونه درهای آن باز می‌شود. .... در حالی که داعش مسئولیت سقوط یک جنگنده سوری و اسیر کردن خلبان آن در حومه .... باشیم ، دکتر شویم یا خلبان اما وقتی بزرگتر که می شویم متوجه میزان استرس و ...

استفاده از فناوری لیزری در جنگنده های آمریکا

jahansite.xyz/post/?q=استفاده+از+فناوری...جنگنده...آمریکا
Translate this page
به نوشته وبگاه «هیل» سرلشگر «رابرت والش» اعلام داشت: «ما اولین‌هايی هستیم که قرار است مجهز به جنگنده‌هاي اف-۳۵ شویم. ... داعش یک جنگنده سوریه را سرنگون کرد / خلبان کشته شد ... اما روشن نیست که بدون وجود هرگونه جنگنده ای در چچن، سوخو 27چگونه سرنگون شد؟ .... وزارت دفاع ژاپن اعلام کرده در حال تحقیق درباره علت این سقوط است.

جنگنده میگ-25 - پژوهش و ترجمه - رهروان ارتش

rahrovan-artesh.ir/index.php?/topic/880-جنگنده-میگ-25/
Translate this page
Aug 6, 2014 - البته پس از آنکه یک فروند از هواپیماهای میگ-25 عراق بر فراز آسمان اصفهان توسط .... نیست که این هواپیما از کی و چگونه وارد ارتش عراق گردیده و تا چه حدی ارتش عراق در ... کنند و از نزدیک با خلبانان هواپیمای میگ- 25 آشنا شویم و سئوالات فنی و تخصصی ...... خلبانان f-5e و مصاحبه درباره ماجراي سرنگوني ميگ 25 عراقي

سرگذشت خلبان جنگنده روسی - وتار | آرشیو نایاب ترین مطالب | wtaar

wtaar.com/search/سرگذشت+خلبان+جنگنده+روسی
Sep 5, 2016 - یک فروند جنگنده روسی سوخو ۲۲ متعلق به دولت سوریه در ریف حلب سرنگون .... می کنید هلیکوپتر روسی چگونه یک نفر بر داعشی را شکار کرده و منهدم می کند. .... کتاب "قاپی پر جه نور" حاوی مجموعه مقالات در خصوص شحصیت، اندیشه، تالیفات و .... دانلودفیلم آنابل باحجم کم · يک انشا درباره کمک به همسايه صورت طنز غير ...

ساخت جدیدترین جنگنده پیشرفته ایرانی | مرجع خبر ایران

takrom.com/?p=407971
Translate this page
Oct 11, 2016 - ... تولید انبوه نیز رسیده،درباره آخرین دستاوردهای نهاجااعلام کرد:با مشارکت سازمان صنایع هوایی در حال ساخت یک جنگنده پیشرفته هستیم . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، امیر خلبان عزیز نصیرزاده افزود: ساخت این ... دانلود کتاب چگونه با انجام کاری که عاشقش هستیم ثروتمند شویم · دانلود پاورپوینت و PDF ...

روایت انهدام جنگنده میگ 25 بدست خلبان ایرانی - نت گام

netgam.ir/search/?...روایت%20انهدام%20جنگنده%20میگ%2025%20...
Translate this page
ما که مسئول هستیم و نشسته‌ایم اینجا، یک محاسبه‌ای داریم برای کارهای خودمان، یک محاسبه‌ای ... مرحله اجرایی هدف گذاری، متناسب با همه این ها که عرض شد، چگونه می خواهیم عمل کنیم و چه ... آماده سازی در راستای همان بحث هدف گذاری است و تحقیق در مورد این که کارمان را ..... با موزه پوشاک سلطنتی» قصد داریم با پوشاک بانوان در دوره قاجار آشنا شویم.

سقوط یک فروند جنگنده نیروی هوایی پاکستان - همه جو

hamejoo.ir › اخبار - Translate this page
Sep 24, 2016 - نیروی هوایی پاکستان اعلام کرد خلبان جنگنده در این حادثه جان خود را از دست داده است. دولت پاکستان یک تیمتحقیق و جستجو را برای مشخص شدن دلیل سقوط این جنگنده تعیین کرد. ... می‌توانستیم مانع سقوط شوروی شویم ... پارلمان شدند ، گفت: می دانید که نگرش من نسبت به سقوط اتحاد جماهیر شوروی چگونه است؟

استراتژی «کیفیتِ کمیت» برای نیروی هوایی - متفرقه در مورد نیروی ...

www.military.ir › ... › متفرقه در مورد نیروی هوایی
Translate this page
Aug 29, 2009 - 15 posts - ‎11 authors
ارزش یه همچین خلبانی چند برابر یک جنگنده است ... خوبى مثل تامكت و فولكرام داريم؛ پس مى شويم همون كميتِ كيفيتديگه! .... ایا ما اف22 یا اف15 داریم که بدانیم و با تمرین کنیم که بدانیم چگونه می توانیم با اف 5 بر انها برتری داشتیم باشیم؟ .... و) استفاده از پوششهای جاذب امواج رادار و کار و تحقیق بر روی تولید پلاسما ...

صنعت هوانوردی [بایگانی] - انجمن معلولین اسپیشال

forum.special.ir › ... › علمي فرهنگي هنري › علمی › دانش و فن آوری
Dec 21, 2011 - در بسياري از مقالات يا توضيحات هوانوردي از يك هواپيماي جنگنده، به واژه‌هايي چون نسل پنجم، نسل چهارم و. .... اين پيش نمونه به منظور پژوهش درباره ي مشكلات بكارگيري پيشران جت در يك هواپيماي ...... چگونه خلبان هواپیماهای جنگنده شویم ؟

فیلم کابین شبیه ساز جنگنده اف ۳۵

nazbid.xyz/post/?q=فیلم+کابین+شبیه+ساز+جنگنده+اف...
Translate this page
وب سایت خبرآنلاین: دوربین نصب شده در کابين خلبان یک جت جنگنده تایفون حس راندن ... یک تیم تحقیق و جستجو را برای مشخص شدن دلیل سقوط این جنگنده تعیین کرد. ... والش» اظهار کرد ما اولین‌هایی هستیم که قرار است مجهز به جنگنده‌های اف-35 شویم. .... رسانه های سوریه درباره سرنگونی یک فروند جنگنده اسرائیل و یک فروند هواپیمای ...

وبلاگی های یوز - نوشته های (امیر زارع گل چشمه)

www.yooz.ir/blogs/?t=1&i=1&s=0&l=15&auth... - Translate this page
May 25, 2016 - کاملترین فایل پایان نامه بررسی رابطه ... چگونه خلبان شویم؟ ... بویینگ 737 معروف به بچه بویینگ، یکهواپیمای مسافربری باریک‌پیکر و تک‌راهرو ساخته ... لطفا به سایت 3pide.ir هم سر بزنی مطالب خوبی درباره هواپیما دارد ... عکس های بزرگترین جنگنده جت هواپیما های غول پیکر جهان انتونوف عکس های بزرگترین ...

فلم عربي أجنبي تصوير عاالمي - صفحه اصلی

blogreader.emilygould.com/search/فلم+عربي+أجنبي+تصوير+عاالمي
همزمان با سالگرد میلاد با سعادت امام علی (ع) تصویر برداری پروژه فیلم راه امید در شهر تفت ... عبد ربه منصور هادی رئيس جمهوری مستعفی يمن در باره تعليق مذاكرات را درك می كند. ... وقتی جنگنده اف۱۶ جان خلبان بیهوش خود را نجات داد. نیروی هوایی ارتش آمریکا به تازگی فیلمی را از حالت محرمانه خارج کرده که نجات یک جنگنده اف-16 را از خطر ...

آنا | لاوروف: اقدام ترکیه عمدی بود

www.ana.ir › بین‌الملل › خاور میانه و آفریقا
Translate this page
Nov 25, 2015 - وزیر امور خارجه روسیه در نشستی خبری درباره تحولات اخیر در روابط این ... اقدام آنکارا در سرنگون کردنجنگنده ما یک اقدام تحریک کننده عمدی از نظر ماست. ... ما در حال تحقیق هستیم. ... لاوروف گفت: ولادیمیر پوتین در مورد همین مساله صحبت کرد که چگونه ... ‌کمک خلبان نجات‌یافته روس: ترکیه هشداری به سوخو نداده بود.

پیامدهای انهدام جنگنده سوخوی روسی

https://www.webgardha.com/tag/پیامدهای-انهدام-جنگنده-سوخوی-روسی
Translate this page
روز سه شنبه ترکیه در اقدامی شگفت انگیز یک فروند جنگنده سوخوی روسی را در ... خلبان نجات یافته از واقعه سقوط جنگنده سوخو 24 روسی که توسط جنگنده های .... مارتا روجک، سرپرست تیم تحقیق از دانشکده پزشکی دانشگاه جاگیلونیا .... اول آوریل درباره طرح پارلمان روسیه برای ازدواج دختران روس با مردان خارجی یک دروغ و یک دنیا جنجال.

اخبار و نقد و بررسی کواد کوپتر، پهپاد و پرنده های بدون سرنشین - مطالب ...

www.esharjsite.ir/post/archive/1393/4/4
Translate this page
باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا سقوط این هواپیما را یک "تراژدی وحشتناک" ... او در ادامه گفت: "آمریکا حاضر است در زمینهتحقیق درباره آنچه اتفاق افتاده است هر نوع .... دارد : اتفاقات را بپذیریم، چالش های متفاوت و سختی را متحمل شویم، از چندین شکست پی در .... خلبانان شهید سقوط صبح امروز جنگنده اف-4 فانتوم نیروی هوایی ارتش ایران؛ ...

مرگ یک خلبان پاراگلایدر در نیشابور خراسان رضوی - بیسترینها

tiktak-777.bistarinha.xyz/.../شوخی%20با%20گلکسی%20نوت%20...
Translate this page
Dec 25, 2016 - تحقیق درباره شغل خلبان هواپیما .... در جریان این ماجرا خلبان جنگنده در ح ... بر اثر سقوط یک دستگاه پارگلایدر در ارتفاعات روستای غار شهرستان نیشابور ..... برگزاری کارگاه طرح خدمات پژوهشگری کوهورت | چگونه با انگیزه شویم.

سایت رادار هاشم آباد - خبر ایرونی

iruni.ir/search/?q=سایت+رادار+هاشم+آباد
Translate this page
محو شدن یک هواپیما در پاکستان از صفحه رادار رسانه های پاکستان اعلام کردند که یک ... مقامات ژاپن اعلام کردند که این کشور از نخستین جت جنگنده رادار گریز خود .... در ایستگاه دریایی شهید آقاجعفری و پروژه‌های مستقر در مراکز تحقیقات سازمان جهاد افتتاح شد. ... امام هم متقابلا از سوي خلبان به زبان انگليسي به رادار تبريز منتقل مي‌شود.

خلبان دیوانه شایدم حرفه ای باید دید - مجله تفریحی فان سیتی

f30t.ir/search/?q=خلبان+دیوانه+شایدم+حرفه+ای+باید+دید
Translate this page
مهر/ نظرسنجي جديد آشکار ساخته که از هر ۱۰ خلبان بيش از يک خلبان حرفه اي ... جوزف آلن، سرپرست تيم تحقيق، در اين باره مي گويد: «ما دريافتيم در حال حاضر ... خلبان آن که يک زن به نام ستوان Sefika Burcu بود قبل از سقوط جنگنده ايجکت کرد و زنده ماند. ... چگونه صاحب 300 هزار دلار شویم؟ .... ۵-اما درباره ساناز و گلناز مطمئن نیستیم.

سازمانهای آینده

rezaee.persianblog.ir/1388/5/
Translate this page
Aug 22, 2009 - در صورتی که بدانی کارها را چگونه باید انجام دهی، انجام هر کاری آسان خواهد بود ... عقاب وقتی می‌خواهد به ارتفاع بالاتری صعود کند، در لبه‌ی یک صخره، به ... چیزی مثل آن نگفته ام، فقط به خاطر اینکه من خلبان جنگنده بودم و او ملوان. ... با دانش دیگران می توانیم صاحب دانش شویم ولی با عقل دیگران نمی توانیم صاحب عقل شویم.

نسخه چاپی - تنها نظامی ای که مقام معظم رهبری به او اقتدا کرد و امام از خبر ...

qods.ghasam.ir/h121/fa/print/36160/
Translate this page
شهید شیرودی در کنار پیکر سوخته ی شهید کشوری می گفت: "من بدون تو چگونه ... می رفت و دشمن را زیر رگبار گلوله می گرفت و مثل جت جنگنده فانتوم مانور می داد. ... از همرزمان شهید درباره شهید شیرودی می گوید: خلبان شهید شیرودی، یک نظامی شجاع و ... هرلحظه فکر می کنم که به معشوق خودم نزدیک تر می شوم و به آن آرزوی قلبی که دارم می ...

مستندعرصه سیمرغ/ از آموزش تا اقتدار هوانیروز - پایگاه اطلاع رسانی صاعقه

www.saege.lxb.ir/link/379308/34459/http://www.saege.lxb.../0 - Translate this page
پایگاه صاعقه:: کمک‌خلبان شهید عباس دوران گفت: یک روز که در حالت آماده‌باش و در حال تلاوت قرآن بودم عباس ..... ویژه برنامه ی تلویزیونی ، چگونه خلبان شکاری شویم.

هواپیمای جنگنده سوخو 35 (خطرناک ترین و بی رحم ترین جنگنده )

zahra36.gegli.com/blog.asp?post=548
Translate this page
Aug 26, 2014 - مقدمه. در اواسط دهه 70 میلادی با ارائه جنگنده های F-15 و F-16 توسط ایالات متحده درست در اوج جنگ سردخلبانان بلوک شرق عملا برتری هوایی خود را نسبت ...

عجیب ترین آزمایش های تاریخ بشر! - من و تو - GEGLI

makan.gegli.com/blog.asp?post=87
Translate this page
Oct 9, 2011 - سربازهای بخت‌برگشته خبر نداشتند که سوژه یک آزمایش قرار گرفته‌اند و ... مینه‌سوتا می‌خواست درباره نحوه انعکاس نفرت در چهره افراد تحقیق کند.

نسخه چاپی - سالی یک خبر خوش برای صنعت هواپیمایی

iusnews.ir/fa/print/.../سالی-یک-خبر-خوش-برای-صنعت-هواپیمایی/
Translate this page
همين ترديدها ما را به دفتر منطقي مسئول چند ماهه پروژه ساخت هواپيماي پهن پيكر و .... موفق به وارد شدن به كلوپ سازندگان هواپيما‌هاي پهن‌ پيكر شويم و در نهايت بتوانيم ... اولا اينكه اين مسير يك مسير طولاني است كه بايد در طي كردن آن همت داشت و سماجت به خرج داد. .... چگونه مي‌توان باور كرد در صنعتي مثل هواپيماسازي كه بسيار پيچيده‌تر و هزينه‌ ..

موضوع: تحقیق درباره کار,

نویسنده:

تاریخ: جمعه 15 بهمن 1395 ساعت: 15:59

نظرات(0)

تعداد بازديد : 1143

به این پست رای دهید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

تبلیغات

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 174
کل نظرات : 9
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 6
تعداد اعضا : 7
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 263
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 13
آي پي امروز : 28
آي پي ديروز : 125
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 6,231
بازدید سال : 57,013
بازدید کلی : 1,266,878
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.224.251.136
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد