تحقیق درباره شغل برنامه ریز عروسی و مجالس

آرشیو

آخرین مطالب ارسالی

پربازدید ترین مطالب سایت

تحقیق درباره شغل برنامه ریز عروسی و مجالس

برنامه ریز مجالس


در ابتدا باید گفت شغلی با درآمد هنگفت با سرمایه کم اما باید دارای خلاقیت باشید هر چه زمان بیشتر می گذرد برگزاری مراسم عروسی پر هزینه تر و پر دردسرتر می شود. بنابراین بسیاری از زوج های در شرف ازدواج هستند که حاضرند کسی یا شرکتی را استخدام کنند تا برنامه ریزی و مدیریت برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد و آن ها را از یک عالمه فشار و استرس نجات دهد. مراسم عروسی در ایران بسیار جدی گرفته می شود و عروس و داماد می خواهند این روز را به یکی از به یاد ماندنی ترین و خاص ترین روزهای زندگی شان تبدیل کنند.

اگر شما فرد خوش سلیقه ایی هستید، و می تواند چندین کار را با هم مدیریت کنید، این کار برای شما مناسب خواهد بود. شما باید شبکه ایی از همکاران برای خود تشکیل بدهید. مانند عکاس، فیلمبردار، گل فروشی، سفره آرایی، رستوران، تالارها و …

 

کافیست یک دفتر کوچک اجاره کنید که مشتریان بتوانند به شما مراجعه کنند. البته بدون دفتر هم می توانید از به کمک یک وب سایت به صورت مجازی کار کنید. این کار تجهیزات زیادی نمی خواهد. اگر بتوانید توانایی خود را در برگزاری یک یا دو مراسم کوچک یا بزرگ به اثبات برسانید به زودی مشتریان زیادی به سمت شما خواهند آمد.

نمونه ایی از 4 گام برنامه ریزی برای عروسی

چهار گامی که در بالا ذکر شد در واقع گام های اصلی برنامه ریزی عروسی هستند که حداقل شش ماه قبل از جشن باید انجام شده باشند. بعد از تعیین تاریخ، تعداد مهمانان، بودجه و محل برگزاری، باید نسبت به برنامه ریزی موارد زیر اقدام کنید:

انتخاب دفتر ثبت ازدواج: در صورتی که قبلا به صورت رسمی ازدواج خود را ثبت نکرده اید باید نسبت به هماهنگی و رزرو قرار ملاقات با دفتر ثبت ازدواج، اقدام کنید. سعی کنید مسافت دفتر ثبت ازدواج با محل مراسم را در نظر بگیرید.

عکاس و فیلم بردار (آتلیه عروس): با توجه به تنوع زیادی که در این بازار هست، ممکن است انتخاب عکاس و فیلمبردار متناسب با سلیقه شما گاه حتی تا یک ماه به طول انجامد. شما مشغله های دیگری هم دارید پس این مورد را نیز در اولویت قرار دهید. حداقل تا ۴ ماه قبل از عروسی باید قرارداد آتلیه عروس را تنظیم کرده باشید.

آرایشگاه عروس: این مورد نیز باید حداقل چهارماه قبل از عروسی رزرو شده باشد. بنابراین قبل از اینکه دیر شود و استرس آن دامنگیر شما شود، در آرامش و با فراغ بال اقدام به انتخاب سالن آرایش کنید. در این مورد نزدیکی محل آرایشگاه به آتلیه عکاسی و گل فروشی را فراموش نکنید.

لباس عروس و کت و شلوار داماد: یکی از مهم ترین برنامه های شما انتخاب لباس است. شما باید زمان و انرژی زیادی را صرف کنید تا بتوانید لباس عروس و کت و شلوار داماد را انتخاب کنید. پس هرگز این موارد را به روزهای آخر موکول نکنید. سعی کنید حداقل تا دو ماه قبل از عروسی، این موارد را نهایی کرده باشید.

گل فروشی: دسته گل عروس، تزیین ماشین عروس، گل آرایی سالن پذیرایی و… همه اینها مستلزم انتخاب و تنظیم وقت با یک گل فروشی مناسب است که باید حداقل یک ماه قبل از عروسی انجام شده باشد. سعی کنید گل فروشی را انتخاب کنید که به محل برگزاری جشن نزدیک باشد.

ماشین عروس: چنانچه قصد دارید ماشین عروس را اجاره کنید یا از دوستان و آشنایان امانت بگیرید، حداقل یک ماه قبل از عروسی هماهنگی های لازم را انجام دهید. نباید انجام این هماهنگی ها را به روزهای آخر موکول کنید.

محل سکونت: طوری برنامه ریزی کنید که حداقل ۱۵ روز قبل از برگزاری مراسم، منزل مشترک شما آماده زندگی باشد. تمیزکاری و نظافت، رنگ و نقاشی، جهازبرون و چیدن وسایل، نصب پرده ها و… زمان و انرژی زیادی را از شما خواهند گرفت. هرگز این موارد را تا روزهای آخر به تاخیر نیندازید. اگر قصد رهن و یا اجاره خانه را دارید حداقل دوماه قبل از عروسی باید اقدام کنید. قرارداد اجاره شما یک ماه قبل از مراسم باید امضا شده باشد. پس اگر می خواهید استرس نداشته باشید، عجله کنید.

خرید عروس و داماد: معمولا در آداب و رسوم اکثر مردم، خریدهایی موسوم به عروس و داماد وجود دارد و اجناسی از قبیل: چمدان، آینه و شمعدان، لباس، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی و… وجود دارد. مطابق با آداب ورسوم خود این خریدها را برنامه ریزی و اجرا کنید.

تهیه و توزیع کارت عروسی: خیلی از خانواده ها تهیه و توزیع کارت های دعوت را جزء آخرین اقدامات قرار می دهند و معمولا در روزهای نزدیک به عروسی با عجله اقدام به نوشتن و توزیع کارت ها می کنند. در نتیجه برخی از مهمانان از قلم می افتند یا برای رساندن کارت دعوت به دست برخی از مهمانان فرصتی نمی ماند. متاسفانه این موارد در جشن های عروسی بسیاری دیده شده است. توصیه می کنیم با استفاده از لیست مهمانان که در گام دوم برنامه تهیه کردید، حداقل یک ماه مانده با تاریخ برگزاری عروسی، کارت ها را سفارش بدهید و پس از دریافت، اقدام به نوشتن کارت ها کرده و به مرور آنها را توزیع کنید. به این ترتیب هم احترام مهمانان حفظ شده است و هم مطمئن هستید که همه کارت دریافت کرده اند.

چنانچه با استفاده از این نکات، جشن ازدواج خود را برنامه ریزی کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که مهمانی شما بدون هیچ نگرانی و استرسی به بهترین نحو ممکن برگزار خواهد شد. بسیاری از استرس ها و نگرانی های قبل و بعد عروسی ریشه در عدم برنامه ریزی دارد. بنابراین از همین حالا نسبت به برنامه ریزی مراسم عروسی خود اقدام کنید.

● یک روش ساده اما کاربردی برای برنامه ریزی عروسی

همه درباره برنامه ریزی کارهای عروسی صحبت می کنند اما کسی به درستی اشاره نمی کند که چگونه باید این کار را انجام دهیم؟ کلیات را همه می دانند: باید کارهای را برنامه ریزی کنیم تا همه چیز به موقع انجام شود و کاری از قلم نیفتد. اما روش انجام این کار چگونه است؟

در اینجا یک روش بسیار ساده اما کاربردی به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن می تواند همه فعالیت ها و کارهای عروسی خود را برنامه ریزی کنید، بدون اینکه چیزی از قلم بیفتد. می توانید اجرای همه امور را به دقت تحت کنترل قراردهید.

روشی که از آن سخن می گوییم، استفاده از چک لیست است. چک لیست، برگه ای است که تمام کارهای خود را به ترتیب زمان انجام در آن وارد می کنید و وقتی مطمئن شدید که همه چیز را نوشته اید، به ترتیب شروع به انجام آنها می کنید. هر کدام از کارها را که در زمان خود انجام دادید، جلوی آن تیک می زنید و اگر لازم بود در قسمت توضیحات چک لیست، یادآوری ها و پیگیری های لازم را می نویسید.

 

نسبت به کارایی چک لیست برنامه ریزی شک نکنید. در بسیاری از پروژه های بزرگ صنعتی و عمرانی، مدیران موفق پروژه ها از چک لیست برای کنترل اقدامات استفاده می کنند و تا کنون که راضی بوده اند.



منابع بیشتر

 

 

  1. تشریفات مجالس

    tashrifatbank.blogfa.com/

    تشریفات مجالس عروسی برگزاری مراسم عروسی رویایی و خاطره انگیز ... برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. ..... خانواده عروس حتماً درباره داماد و خانواده‌اش تحقیق می كنند. ..... خود اهمیت میدهند ۳) آماده ریسک کردن وتحمل زیان کوتاه مدت هستند ۴)دراثر کسادی موقت شغل خودرا رها نمیکند.

  2. ۲۰ شغل پردرآمد دنیا - افکارنیوز

    www.afkarnews.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5...

    17 مه 2014 ... این صدرنشینی شغل برنامه نویسی و حاکمیت عصر اینترنت تا جایی پیش رفته که پیش بینی می شود .... این دربارهدنیاست نه ایران ببین میای تو کدوم سایت ... در ایران کار تحقیق و تحلیل علمی آن بالکل تعطیله، چرا وضعیت ایران را با سایر ملل دنیا که هیچ ..... تو ایران نمیشه با یک شغل برای آینده برنامه ریزی کرد.

  3. معرفی شغل فیلمبردار - مسیر ایرانی

    iranianpath.com/jobs/Photography/%D8%B4%D8%BA%D9%84-%D9%81%D...

    معرفی شغل فیلمبردار، شرح وظایف فیلمبردار، مهارت ها و تخصص های لازم فیلمبردار، استخدام فیلمبردار، بازارکار ... برنامه ریزی و  گرفتن فیلم به صورت تمرینی.

  4. پر درآمد ترین شغل های ایران

    www.fardanews.com/fa/news/206068/%D9%BE%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D...

    18 ژوئن 2012 ... بنابراین پرس و جو درباره پردرآمدترین مشاغل حال حاضر ایران را آغاز کردیم و ... هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رییس انجمن تحقیقات راینولوژی است. ..... لازمه موفقیت در هر شغلی برنامه ریزی و تلاش فوق العاده است. .... آرایشگرها که برای ایام عید از صبح تا شب عروس آرایش می کنند اونم دونه ای ..... نمایندگی مجلس .

  5. برنامه ریزی عروسی را از کجا شروع کنیم؟ - بیتوته

    www.beytoote.com/housekeeping/skill/start-planning2-wedding....

    برنامه ریزی عروسی نحوه برنامه ریزی عروسی , برنامه ریزی عروسی عالی , گام های برنامه ریزی ... همه چیز در این روز باید بدون هیچ کم و کاستی برگزار شود. ... و رسوم خانواده ها می تواند در تصمیم گیری شما درباره محل برگزاری مراسم تاثیرگذار باشد. .... نوآوری و کشفیات علمی · رشته های تحصیلی · اخبار علمی ... تشریفات عروسی,خدمات مجالس.

  6. آشنایی با شغل متفاوت دنیا و درآمدهای نجومی این شغل ها خیلی از مردم بر این عقیده هستند ... و کارخانه‌های تولیدکننده در هنگام تهیه یک محصول تحقیقات کاملی را در مورد آن انجام داده و ... برنامه ریز مراسم عروسی و همایش‌ها مجالس از خلاقیت و استعدادها و توانایی‌ها  و ...

  7. 18 مه 2014 ... خدمات مجالس و تشریفات عروسی ردکارپت با در اختیار داشتن کادری مجرب ... سرو غذا و پذیرایی · گل آرایی و دیزاین محل برگزاری مراسم · مدیریت و برنامه ریزی مراسم .... اگر آقا به جای طرح سؤال، در باره آرا و عقاید خود سخن گفت ، خانم در مواردی که ... را معرفی کنید و در مورد تعداد اعضای خانواده و شغل والدین محترم توضیح دهید؟

  8. باشگاه · آینه و شمعدون · سمینار · برنامه ریزی عروسی · مشاوره رایگان · جشنواره · هدیه ها · وبلاگ ... سؤالات مقدماتی مثل سن وشغل و فرهنگ خانواده در جلسات اول آشنایی پرسیده می‌شود اما تحقیق اصلی که ... نظرات حسن عسگری‌فر، روانشناس و مشاور خانوادهدرباره درست تحقیق کردن به شما کمک خواهد کرد. ... تشریفات مجالس و خدمات عروسی آدم و حوا.

  9. قدم به قدم با شما برای برنامه ریزی تدارکات عروسی راهنمای گام به گام برگزاری مراسم ... ریزی کامل داشته باشید و پیش از آن که دست به کار شوید، حساب وکتاب همه چیز را بکنید. ..... معنای کترینگ به زبان عامه یعنی موسسه و شرکتی که برگزاری مجالس و مهمانی های .... نکته ای که درباره کفش آقایان گفته می شود، درباره خانم ها هم صدق می 

    1. چگونگی برگزاری تشریفات مراسم عروسی، را برای شما عزیزان و کاربران محترم ... برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی ... تحقیق در مورد کترینگ عروسی : حالا باید موسسه انتخابی را مورد ارزیابی قرار ... در اینجا میخواهیم توضیحاتی در مورد تشریفات مجالس و خدمات مجالس و وظایف ...

    2. برگزار کننده مدرن ترین و زیبا ترین مجالس. ... این جلسه خیلی مختصر برگزار می‌شود و حرفهای کلی درباره خصوصیات و وضعیتعروس و داماد (وضعیت تحصیلی، اجتماعی، اقتصادی، شغلی و. ... برنامه ریزی معمولاً شامل زمانبندی انجام کارها در روز جشن و مراسم عروسی می‌باشد که همراه است با هزینه‌ها و وظایف افراد نزدیک خانواده که قرار است در ...

    3. قدم به قدم تا مراسم عروسی

      tashrifatbedrodian.com/fa/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%...

      صفحه اصلی · مقالات · قدم به قدم تا مراسم عروسی ... همسرتان سرباز است یا هنوز دانشجوست،شاید هم شغل مناسبی ندارد و برای پیدا کردن کاری ... تا عکس با آرایش و لباس عروس برایتان مهم است حتما قبل از اینکه به خانه بخت بروید برنامه اش را ... ناامید شوند و قید آرزوهایشان را بزنند ،درست برعکس،باید با برنامه ریزی عاقلانه جشنی در خور و ...

    4. چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟ امروزه با پیچیده ... اولین و مهمترین قدم در برنامه ریزی عروسی، تعیین تاریخ عروسی است. .... بعد هم نوبت شرایط مالی مثل نوع مسکن و اتومبیل و شغل و درآمد ماهیانه و حتی درآمد خانواده ها و شغل پدر و خواهر و برادرها می  رسد.

    5. نکات مهم در برگزاری مراسم عروسی - آکاایران

      www.akairan.com/marriage/marasem/2012826134319.html

      همه چیز در مورد مراسم بله برون · مدل دسته گل نامزدی 2014 · آنچه که درباره عکاسی و فیلمبرداری عروسی .... کننده بوده است و خاطرات زیادی هم دارید از شرکت در مجالس شادی و جشن و عروسی که به خوبی برگزار شده اند و ... برگزاری موفق تشریفاتعروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی و برنامه ریزی دارد. .... رادار شخصیت شغلی.

    6. چرا از سید مجتبی خامنه ای می ترسند؟ - دیدبان

      didban.ir/fa/news-details/3934/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%...

      غلامعلی حدادعادل، رئیس سابق و نماینده فعلی مجلس – پدرزن مجتبی خامنه‌ای – در سال ۱۳۹۱در ... دکتر غلامعلی حداد عادل پدر همسر سید مجتبی، درباره عروسی آقا مجتبی خامنه‌ای نکات .... حداد عادل در ویژه برنامه همیشه بیدار در اصفهان به بخشی از شایعات پیرامون ... را ذهن یقینی‌تر می‌کند که خالق این خبر اصلا به خود زحمت تحقیق درباره کشوری که ...

    7. 24 ژانويه 2015 ... یک عروسی رویایی داشته باشید ! ... مثالش همین برنامه و قرار امروز ما است یا مثال دیگرش برنامه ریزی برای سفر است. ... را می ریزیم، چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس تلفنی همه چیز بر هم می ریزد. ..... دستگیری همدست بابک زنجانی و توضیح قوه‌ قضائیه درباره آن .... با شکوه ترین مجالس عروسی را اینجا ببینید ...

      1. بازار کار و موقعیت شغلی فوق لیسانس (کارشناسی ارشد)گرایش مدیریت ورزشی ... 3- برنامه ریزی و مدیریت آموزشی در تربیت بدنی دانشگاهها و مراکز آموزش تربیت بدنی ... 2- تحقيق در زمينه مسائل فيزيولوژي ورزش، علم تمرين ، تغذيه و ورزش ... 22- نمايندگانمجلس شوراي اسلامي و نمايندگان منصوب مقام معظم رهبري در نهادها و ... درباره وبلاگ.

      2. آشنایی با تاریخ · آشنایی با قرآن / قرآن .... آیت الله مشکینی / میرزا علی مشکینی / مجلس خبرگان ..... اشتغال‌زایی / ایجاد شغل /  اشتغال ...

      3. 6 آگوست 2015 ... ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﻳﺮﻳﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﻳﺰي رﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮري ... ﺑﻮدن ﻣﺪرك و رﺷﺘﻪ ﺗﺤﺼﻴﻠﻲ ﻣﺮﺑﻮط ﺑﺮاﺳﺎس ﺟﺪول ﻓﻬﺮﺳﺖ ﻣﺸﺎﻏﻞ . -2 ..... ﻣﺠﻠﺲ ﺷﻮراي اﺳﻼﻣﻲ ... ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت و ﻓﻨﺎوري ﻛﻪ ﻃﻲ ﺑﺨﺸﻨﺎﻣﻪ. ﺷﻤﺎره.

      4. 11 ژوئن 2016 ... مجلس نهم با تمامی فراز و فرودهایش به پایان رسید؛ مجلسی که حدود 75 درصد نمایندگان ... اجتماعی در مجلس نهم با آخرین مدرک تحصیلی دکترای مدیریت برنامه ریزی و عضو ... به عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه‌های شهید رجایی و علوم تحقیقاتدر رشته فلسفه و .... توکلی درباره دلیل رای نیاوردن در انتخابات گفت: اگر قرار بود ...

      5. تشریفات مجالس

        tashrifatbank.blogfa.com/

        تشریفات مجالس - مقالات تشریفات مجالس. ... برگزاری موفق تشریفات عروسی، معمولا آسان نیست و نیاز به صرف وقت و انرژی وبرنامه ریزی دارد. .... در مجلس بله برون ، مردان ریش سفید دوگروه درباره میزان مهر، شیربها، و نقد یا نسیه پرداختن یا کم ......  ۳ )آماده ریسک کردن وتحمل زیان کوتاه مدت هستند ۴)دراثر کسادی موقت شغل خودرا رها نمیکند.

      6. آشنایی با رشته و شغل آی تی (IT) - پاراف

        paraf.ir/introduction-to-the-discipline-and-profession-of-it...

        پاراف مشاغل در مورد آشنایی با رشته و شغل آی تی (IT) : رشته آی تی یکی از گرایش‌های ... در دوره کارشناسی ارشد نیز ضمن تکمیل مدیریت پروژه به ارایه راه‌حل‌های مناسب برای .... به منظور برنامه ریزی و توسعه یک سیستم اطلاعاتی که پاسخگوی نیازمندی های ..... کاری و شغلی نمایندگان مجلس وام و تسهیلات وزارت آموزش و پرورش پرسش و پاسخ ...

      7. آشنایی با شغل متفاوت دنیا و درآمدهای نجومی این شغل ها خیلی از مردم بر این عقیده هستند ... و کارخانه‌های تولیدکننده در هنگام تهیه یک محصول تحقیقات کاملی را در مورد آن انجام داده و ... برنامه ریز مراسم عروسی و همایش‌ها مجالس از خلاقیت و استعدادها و توانایی‌ها  و ...

      8. دانلود فايل : barnamerizi-s.doc

        www.niordc.ir/uploads/barnamerizi-s_6224.doc

        "پيوند برنامه ريزي استراتژيك منابع انساني با اهداف استراتژيك سازمان" .... ب) انگيزه هاي معنوي و غيرمادي كه شامل امنيت شغلي، پرستيژ شغلي، احساس ارزشمند ...... استراتژيك براي سازمان مورد برنامه ريزي بررسي شده و آشنايي با اين نوع برنامه ... در اين مرحله هدف اينست كه سازمان و افراد آن وظايفي را كه از طرف مراجع ذيصلاح (دولت، مجلس و.

      9. صفحه نخست · درباره اداره کل ... لایحه مدیریت خدمات کشوری مجلس شورای اسلامی طبق اصل هشتاد و پنجم 85 قانون ... ی-تحقیقات بنیادی، آمار و اطلاعات ملی و مدیریت کشور ... ماده12- سازمان: منظور از سازمان در این قانون سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشد. ..... تبصره 4- تعیین محل خدمت و شغل مورد تصدی کارمندان پیمانی در پیمان نامه ...

      10. وظایف و شرایط تصدی شغل کارشناس حقوقی و برنامه ریزي

        www.bazarekar.ir/UploadedFiles/MagazineFiles/5fb3fa8d3b7c4cb...

        این شغل دربرگیرنده پست هاي سازمانی است که متصدیان. آنها انج ام امور ... بازرس ی درباره کیفیت اش تغال اتباع بیگانه و کش ف □ ... عنوان شغل : کارشناس برنامه ریزي ... مدیریت و نظ ارت در امور مربوط به مطالعه و تحقیق □ ... ارایه بودجه و برنامه س ال در شوراي اقتصاد و مجلس □ ... احراز شغل کارشناس برنامه ریزی ا

    8. 12 جولای 2013 ... تبلیغات و معرفی کار و شغل شما ... سلام اطلاعاتی میخوام در مورد فیلم برداری از مجالس و میکس و مونتاز و در کل تصویر برداری .... اون موقع کاره عروسی انجام میدادم. ... ادیت کردن فیلمها دارم بیشتر از درامدش به خودش علاقه دارم امیدوارم اینده خوبی باشه می خوام برنامه ریزی کنم برم دنبال همین کار ... در دنیای من همه چیز عالی ست.

    9. 7 مارس 2015 ... ایده فکر تحلیل بررسی تحقیق و در نهایت تصمیم 10% راه است ... من شغل مورد علاقه م رو انتخاب کردم و میخام براش زحمت بکشم. .... های سفالی قرار داده و به رستوران ها، فروشگاه ها و یا سالن های برگزاری مجالس عروسی رفته و به ..... انجام شده وحداقل ۱ سال برای اجرای آن برنامه ریزی شده و کاملا در ایران استراتژیک و عملی هست.

    10. بنیتا - برنامه ریزی یک ساله برای عروسی

      www.benita.ir/article/specific/life-lifestyle-wedding-planni...

      برنامه ریزی یک ساله برای عروسی. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ... بوی گل‌ها را در تمام مدت مجلس عروسی استشمام کنید و از ماه عسل نهایت لذت را ببرید. ... سایر مقالات ای

    11.  

موضوع: تحقیق درباره کار,

نویسنده:

تاریخ: دوشنبه 27 دی 1395 ساعت: 12:58

نظرات(0)

تعداد بازديد : 2948

به این پست رای دهید:

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش

تبلیغات

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 174
کل نظرات : 9
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 3
تعداد اعضا : 7
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 286
بازدید دیروز : 420
ورودی امروز گوگل : 23
ورودی گوگل دیروز : 36
آي پي امروز : 111
آي پي ديروز : 162
بازدید هفته : 968
بازدید ماه : 2,448
بازدید سال : 53,230
بازدید کلی : 1,263,095
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.220.178.207
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد